לקראת חצי מרתון מדריד לנשים: "הגוף מסוגל הרבה יותר ממה שהראש אומר לו"

חצי מרתון מדריד הוא חגיגת ריצה אורבנית במיטבה וסגורה רק לנשים. המאמנת אירה דולפין כבר מתכוננת עם המתאמנות שלה למרוץ, רוצות להצטרף?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מדריד, בירת ספרד, עיר תוססת וחיה עשירה באומנות ומוזיאונים לצד חיי לילה וגם אירועי ספורט מגוונים וייחודיים כמו חצי מרתון לנשים שיערך ב-29 לאוקטובר השנה. המרוץ כולו על טהרת הנשים ומתקיימים בו שני מסלולים שבהם תוכלו לטעום בנוסף לריצה המהנה גם את נופיה של מדריד יחד עם היסטוריה ותרבות. מסלול חצי מרתון, לאורך 21 ק"מ ומסלול באורך 3 ק"מ שפותח את הדלת למגוון רחב של נשים לבוא ולהשתתף בחוויה.

"יש משהו בדינמיקה של נשים שלא קורת בדינמיקה בה נמצאים גברים ונשים יחד". אירה דולפין | צילום: אלעד ניסים

השנה יוצאת למרוץ גם המאמנת ובעלת סטודיו "פינק רום" אירה דולפין ואיתה משלחת של 20 נשים בחסות חברת שול – יצרנית רפידות ספורט בטכנולוגיית GEL ACTIVE. "היו לנו כל מיני לבטים לאן לנסוע", מספרת דולפין, "הדבר הראשון שקסם לנו היה כי מדובר על מרוץ נשים. אני מובילה נשים בתחומי והסטודיו שלי הוא לנשים. השתתפתי עם המתאמנות שלי כבר בשני מרוצים של עשרה ק"מ בארץ ותמיד אמרתי להן שהחלום שלי לקחת אותן למרוץ בחו"ל". בשנים האחרונות קמים יותר ויותר מרוצים ייעודים לנשים בלבד שמושכים אליהם משתתפות מכל רחבי העולם. כשנשים עושות ספורט יחד הן תומכות, מפרגנות ומסייעות אחת לשנייה באווירה מעצימה ומפרגנת. "יש משהו בדינמיקה של נשים שלא קורת בדינמיקה בה נמצאים גברים ונשים יחד" מסבירה דולפין, "לא הייתי מחליפה את זה בעד שום הון שבעולם. כוח נשי לא ניתן להחלפה, מדובר על יכולות אינסופיות".

יש לך טיפ לנשים שמגיעות?

"אין גיל להתחיל לעשות פעילות גופנית, בין אם זה מרתון, חצי מרתון, אימון פונקציונלי, אימון סטודיו, הליכה, כל דבר. נשים לפעמים אומרות לי 'כבר איחרתי' אבל לדעתי אין דבר כזה, הגוף מסוגל הרבה יותר ממה שהראש אומר לו וזו גולת הכותרת. ברגע שהראש יגיד 'תנסה קצת', אנחנו נעשה הרבה יותר. גם כאלו שאומרות 'אני לא מסוגלת לרוץ חצי מרתון', סביר להניח שהן יכולות, הן פשוט אומרות לעצמן שלהן לא יכולות".

ריצה בחברת נשים בלבד היא ללא ספק חוויה שונה מאוד | צילום: יח"צ

איך אתן מתכוננות לחצי מרתון מדריד?

"יש לנו מאמן ריצה, יש אותי שמאמנת, אני נותנת להן שיעורי בית, הן עושות אימוני כוח. כל אחת מתכוננת במסגרת שלה ומדי פעם נפגשות יחד והרבה עבודה מנטלית".

הנסיעה לחצי מרתון נשים במדריד בחסות חברת שול יצרנית רפידות ספורט בטכנולוגיית GEL ACTIVE

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג