רוצים להוביל? סדנת האימון עם המאמנים המובילים בישראל

תמיד חלמתם להתאמן אצל טובי המאמנים של ישראל? עכשיו אתם יכולים להגשים את החלום ולהירשם לסדנאות הריצה והשחייה עם המאמנים המובילים של ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

להרשמה לסדנאות באקדמיית שוונג ~ לחצו כאן


תמיד חלמתם להתאמן אצל טובי המאמנים של ישראל? עכשיו אתם יכולים להגשים את החלום ולהירשם לסדנאות הריצה והשחייה עם המאמנים המובילים של ישראל. כולנו נמצאים בתקופה מאתגרת בה חלק מהדברים שהיו טבעיים עבורנו, להתאמן ביחד, להתחרות בתחרויות ריצה מגוונות או משחי ים פתוחים לא אפשריים כרגע בשל נגיף הקורונה שמכתיב לנו מציאות חדשה. דווקא במציאות של היום אתם מוזמנים לסדנה של שוונג בשיתוף מכון וינגייט שתזניק אתכם קדימה.

המאמנים שיזניקו אתכם קדימה

רוצים לעבור סדנה עם דן סלפטר שמאמן את המרתוניסטית המובילה בישראל, לונה צ'מטאי, והאישה המדורגת שנייה היום בעולם במרתון, וששלושה ממתאמניו השיגו את הקריטריון לאולימפיאדה טוקיו? אז הירשמו ובואו לסדנה המעשית שהוא יעביר ב-21.8.20.

רוצים שזוהר זימרו המרתוניסט האולימפי ואלוף ישראל במרתון לשעבר שכיום מאמן את המרתוניסט גירמה אמרה שהשיג קריטריון למרתון האולימפי בטוקיו, יעביר לכם סדנה? אז הירשמו ובואו לסדנה המעשית שהוא יעביר ב-14.8.20.

רוצים להצטרף לסדנה של וילם לוקס שמנהל את תחום הריצה בבי"ס למקצועות הספורט ושהכשיר במהלך השנים מאות רבות של מאמנים ומדריכי ריצה בשיטות אימון מגוונות? אז הירשמו ובואו לסדנה המעשית שהוא יעביר ב-11.8.20.

רוצים להתאמן אצל שי פיפמן שהיה אלוף ישראל בטריאתלון ואחד מאנשי הברזל הראשונים בישראל?  אז הירשמו ובואו לסדנה המעשית שהוא יעביר ב-7.8.20.

ומה עם שחייה? מוזמנים לעבור סדנה מקצועית בבריכה האולימפית בוינגייט, עם מאמן השחייה הבכיר לאוניד קאפמן שאימן את נבחרות ישראל בשחייה למשחקים האולימפיים. הירשמו ובואו לסדנה המעשית שהוא יעביר ב-14/15.8.20.

סדנאות הריצה והשחייה המוצעות הם מתוך רצון לתת מענה לצורך של מפגשים מפרים ושל לימוד מקצועי ממאמנים בעלי ותק וניסיון מקצועי רב שנים, אשר הטביעו את חותמם בענפי הריצה ובשחייה בארץ.
במהלך הסדנאות תהיה הקפדה על התו הסגול.

להרשמה לסדנאות באקדמיית שוונג ~ לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג