הבלוג של דן אלתרמן || 100% פיזי 200% מנטלי

יש ימים שהאימונים של דן אלתרמן מלווים במאבקים מנטליים שנמשכים גם במהלך האימון. כשזה מגיע, הוא נותן לראש להיכנס לטייס אוטומטי שמתעלם "מרעשי הרקע" ומבצע את האימון לפי הגדרות היצרן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דן ויהל אלתרמן | צילום: עצמי

להרשמה לישראמן 2023

לכל הבלוגים של דן אלתרמן בשוונג

השבועות האחרונים היו מאתגרים ועמוסים עבור המשפחה שלי ועבורי. חודשים של תכנון, השקעה ועבודה הגיעו לשיאם עם פתיחת העסק החדש שלנו – גלידריית לג'נדה.

הנושא הזה יקבל כמובן מקום של כבוד בפוסט נפרד, אבל שלבי הסיום האחרונים, ההקמה והפתיחה גבו ממני אנרגיות וזמן רב. ולמרות זאת וכמו שרשמתי בטור "המשפחה" הקודם שלי – אני לא מוכן לוותר על האימונים כמעט בעד שום דבר ובשבועות האחרונים מצאתי את עצמי יוצא לאימונים תחת מאבק מנטאלי קשוח ביותר.

יש ימים שאני מתעורר בבוקר, יוצא לאימון והכל עובר חלק.
בחלק מהאימונים, היציאה מלווה במאבקים מנטליים די קצרים ובזמן האימון זה משתחרר.
ויש מקרים שהיציאה לאימונים כרוכה במאבקים שנמשכים גם במהלך האימון.

כשזה מגיע, אני פשוט נותן לראש להיכנס לטייס אוטומטי שמתעלם "מרעשי הרקע" ומבצע את האימון לפי הגדרות היצרן. מעטות הפעמים שאני מנהל דו שיח עיקש בין הגוף לנפש ובדרך כלל החוזק המנטלי מנצח.

השבועות האחרונים היו קשים. חוסר שעות שינה, עבודה פיזית והראש טרוד ועובד שעות נוספות בעשייה החדשה. מצאתי את עצמי יוצא לאימונים כשזה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות. ספרתי את הדקות אחורה עד לסיום האימון רק כדי שאוכל לפנות את עצמי להמשך העשייה בהקמת העסק.

ובכל זאת, על אף ולמרות העומס, נצמדתי לתוכנית ועמדתי במטרות.
אם אני צריך להגדיר את הכישרון הכי גדול שלי, אז הוא לא יהיה היכולת לשחות, לרכב או לרוץ הכי מהר, הוא יהיה כוח הרצון, הנחישות וההתמדה.
היכולת לגבור ולנצח גם מאבקים מהסוג הזה.
לדעת לא לוותר ולעבוד המון עם הראש.
זו לדעתי המהות וזו הרוח של להיות איש ברזל – 100% פיזי ו200% מנטלי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג