הבלוג של דן אלתרמן || מהי פגרה עבורי?

מה נחשבת פגרה עבור דן אלתרמן? מנצח הישראמן מגלה מה עובר עליו פיזיולוגית ומנטלית בתקופה הזו בבלוג אישי וחדש בשוונג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היכנסו לבלוג של דן אלתרמן

שנה שלמה חיכיתי לה… הפגרה.

אני מחלק את התקופה הזאת לשניים.
הפגרה מתחילה בסערה ובמוטיבציה גדולה לא להתאמן, לאכול ג'אנק וללכת לישון ממש מאוחר. את הריקנות של חוסר מטרה ויעד קרוב תופסים כל אותם הדברים שנדחקו הצידה, בעיקר בשבועות האחרונים.

דן אלתרמן מנצח המרחק המלא בישראמן | צילום: ארן הרשלג

בראש ובראשונה זה זמן משפחתי יקר מפז. למרות שלאורך השנה כולה אני קנאי בטירוף לזמן המשפחתי שלי. אם בטיולים בימי שבת מיד אחרי הרכיבה, אם זה בחופשים המשפחתיים השנתיים או סתם בארוחות הערב המשותפות. הזמן המשפחתי הכי חשוב לי. אבל יחד עם זאת, בתקופת הפגרה יש לא מעט זמן פנוי, הגוף משמעותית עייף פחות ואפשר למשוך את הימים לארוכים יותר. זה הזמן ליהנות כמה שיותר יחד.

הפגרה זה הזמן להשקיע בבית. כל אותם דברים "קטנים" שדחיתי, כעת, אין יותר תירוצים ואפשר וצריך לטפל בהם. זה הזמן לסדר את הארון, לתקן את הברז שדולף, הדלת שחורקת ועוד איזה פרויקט צביעת הסלון ,שיהל יושבת לי על הראש לגביו.

חברים. זמן חברים. מבלי נקיפות מצפון, מבלי להיות לחוץ על השעון והזמן ה"מבוזבז" לא על אימונים. פשוט ליהנות מהרגעים האלה של סתם לשבת ולדבר עם חבר.

"עצם ההכנה של האופניים מקרבת אותי עוד צעד לתחילת עונה מרגשת" | צילום: צלמי שוונג

המחשבות על האימונים מתחילים לצוץ לרוב לקראת הסופ"ש. לאורך השבוע הראשון אני מדחיק את נושא האימונים, לא מכוון את השעון לשעות הבוקר המוקדמות ולא כועס על עצמי. למרות שהמחשבות על האימונים מתחילות לצוף, כאבי השרירים והשלד מזכירים למוח שזה בסדר ואפשר לקחת כמה ימים של מנוחה. סבלנות היא שם המשחק.

אבל לקראת הסופ"ש, בדרך כלל כבר ביום חמישי או שישי, המנגינה מתחזקת. הגוף מרגיש שמשהו חסר. אני עובר בחדר האימונים שלי לקחת משהו, ורואה את ההוקה קרבון X2 שלי בודדות. מתחילה להיות פתאום התרגשות בגוף. אני מחליט לקחת את האופניים לחנות ולסדר אותם אחרי התחרות, להחליף גלגלים, לסדר את הבלמים ולנקות אותם מהג'לים והאיזוטוני. המגע והקרבה אליהם כבר גורמים לי להרגיש טוב יותר. אני עוד לא אצא לאימון, אבל עצם ההכנה שלהם מקרבת אותי עוד צעד לתחילת עונה ארוכה ומרגשת.

אני בכל זאת מרשה לעצמי לגנוב עוד כמה ימים לחופש מאימונים, למנוחה מנטלית ופיזית. יש לי עוד כמה דברים שאני רוצה להספיק. מחכה שזה כבר יציף אותי לגמרי ואחזור כשאני טעון לגמרי.
כי זמן משפחתי זה הכי!


לחלום.להאמין.להשיג.
www.altermans.co.il




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג