הבלוג של דן אלתרמן || "המחשבות על העונה שמתחילה גורמות לי לפרפרים בבטן"

תחילת עונת האימונים גורמת לדן אלתרמן תחושה של רכבת הרים רגשית, אבל הוא לא נותן לכך להשפיע עליו ואומר "אני פשוט אוהב להתאמן". הצטרפו למסע שלו כאן בבלוג האישי בשוונג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היכנסו לבלוג של דן אלתרמן

אחד הרגעים המרגשים עבורי בשנה הוא תחילת העבודה על התוכנית השנתית.

מיד כשנגמרת העונה, התחושות מאוד מעורבות. מצד אחד אני כבר רוצה לצאת לחופשה מהאימונים. להתאוורר מהלחץ של ביצוע מדוקדק של תכנית האימונים, לשנות את תפריט התזונתי המוקפד ולשחרר את המגננה על הגוף שלא יקרה לי שום דבר וחלילה אפצע. ומצד שני, מלא מחשבות מה הייתי יכול לעשות טוב יותר, מה פספסתי בעונה ומה אני רוצה לשחזר ולעשות שוב. המחשבות האלה כבר גורמות לי לרצות לחזור לאימונים, לבנות את התוכנית ובעיקר להתחיל מחדש.

על אף הניסיון להתנזר מכל מה שקשור לאימונים וההנאה של הרגע, מהר מאוד נמאס לי, ולרוב המחשבות על העונה הקרבה ובאה עולים ומהדהדים.

הצד הפסיכולוגי עובר גם הוא רכבת הרים. עצם העובדה שלא התאמנתי כמה ימים מיד מכניס אותי לתחושות קשות שאיבדתי את כל הכושר שלי, שאני חלש, שמן ולא בכושר. בכלל באופן קבוע מלוות אותי תמיד מחשבות, שכל פספוס של אימון, גורם לי מיד לאבד מהכושר שלי והנה עליתי כבר במשקל (זה כבר נושא לפרק שלם…). אז על אחת כמה וכמה בתקופה זו, כשאני לא מתאמן שבוע שלם ועוד שבועיים של אימונים קלים וקצרים יחסית, מושכים אותי למטה רגשית. מצד שני המחשבות על העונה שאוטוטו מתחילה גורמות לי לפרפרים בבטן והתרגשות לקראתה.

דן אלתרמן בישראמן | צילום: צלמי שוונג

אני חושב על אימונים שאני רוצה לבצע, על כל השעות הארוכות שיהיו לי על האופנים או בטבע בריצה. לפעמים אני לוקח את העובדה הזאת כמובנת מאליו, אבל אני יודע גם לעצור את עצמי ולהודות על הזכות הזאת, שעדיין אחרי כל כך הרבה שנים, מלהיב אותי וגורם לי למוטיבציה גבוהה לחזור ולהתחיל שנת אימונים נוספת. זה לא משנה לי אם עמדתי ביעד, אם ניצחתי או הפסדתי, אני עדיין רוצה כבר לחזור להתאמן. אני פשוט אוהב את זה. אני פשוט אוהב להתאמן.

השבועות הקרובים מוקדשים לתכנון, קביעת יעדים ומטרות. תיאום ציפיות משפחתי, מפגש עם הצוות המקצועי שלי וכתיבת תכנית מסודרת.

עכשיו אני בשיאה של תקופה זו, מתרגש עם החזרה, על הרעננות שיש בתחילת עונה, עם הציפייה לקראת הבאות, היעדים והמטרות, תמיד יש לאן לשאוף ולהשתפר.

אז קדימה למלאכה, מתחילים לתכנן את עונת התחרויות של 2022, זה הולך להיות אש… ועל הכל אני אכתוב כאן בבלוג בשוונג.


לחלום.להאמין.להשיג.
www.altermans.co.il




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג