5 סיבות להשתתפות בדואתלון ניר פורז

אם אתם רק מגששים את דרכיכם לעולם הטריאתלון או שרק התחלתם לעסוק בספורט ואתם אפילו לא מעזים לחשוב על השתתפות בתחרות שכוללת בתוכה יותר מענף ספורט אחד, דואתלון ניר פורז יכול להוות עבורכם הזדמנות פז להיחשף לתחום - בתור משתתפים - ולבחון האם מדגדג לכם להמשיך בו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אם אתם רק מגששים את דרכיכם לעולם הטריאתלון או שרק התחלתם לעסוק בספורט ואתם אפילו לא מעזים לחשוב על השתתפות בתחרות שכוללת בתוכה יותר מענף ספורט אחד, דואתלון ניר פורז יכול להוות עבורכם הזדמנות פז להיחשף לתחום – בתור משתתפים – ולבחון האם מדגדג לכם להמשיך בו

מאת:אביטל הירש


1. אין שחייה
עבור טריאתלטים רבים, בעיקר המתחילים שבהם, השחייה בים היא הקטע המרתיע ביותר בטריאתלון. 


למי שרוצה להיכנס לעולם הטריאתלון אבל אינו מתורגל בשחייה בים, שעלול תמיד להפתיע, הדואתלון הוא דרך מצוינת להתנסות בתחרות שכוללת שתי החלפות (מריצה לאופניים ומאופניים לריצה) – מבלי להירטב ולהיאבק בגלים ובעשרות משתתפים (בועטים) אחרים. 

2. הרכיבה היא בשטח
בניגוד לרוב הטריאתלונים והדואתלונים, שבהם הרכיבה מותרת רק עם אופני כביש, בדואתלון ניר פורז הרכיבה היא בשטח, על אופני שטח, מה שמאפשר גם לשטיחונים להתנסות בחוויית תחרות שהיא מעבר לרכיבת שטח נטו.



רכיבה בשטח (צילום: Thinkstock)

3. אפשר להשתתף בזוג
למי שעדיין לא מוכן – נפשית, או מבחינת הכושר הגופני – לשלב שני סוגי ספורט בתחרות אחת, ההשתתפות בזוג מאפשרת את החוויה. אין דין השתתפות במרוץ "רגיל", בין אם הוא כולל רק ריצה או רק רכיבה על אופניים, כדין השתתפות בתחרות שמערבת גם ריצה וגם רכיבה. אין כמו הציפייה בשטח ההחלפה לפרטנר שלך, שאמור לחזור מהמקצה שלו, ולהתחיל את המקצה שלך.

4. הרכיבה קצרה יחסית
הרכיבה בתחרות היא למרחק של 15 ק"מ, ובקטעים שעלולים להיות קשים מבחינה טכנית, מותר לרדת מהאופניים ולעבור להליכה. כך שגם מתחילים יכולים להשתתף ללא חשש.

5. דואתלון ותיק
הדואתלון ע"ש ניר פורז ז"ל הוא תחרות ותיקה, שחוזרת לאחר מספר שנות היעדרות. ניתן לצפות לארגון מתוקתק ולעידוד מסיבי, בנוסף לאקספו המובטח ולהפנינג ספורט שייערך בסמוך לאיזור התחרות, לרווחת המשתתפים ומלוויהם.

31.10.2012

אביטל הירש
שוחה, רוכבת ורצה, לא בו זמנית. עורכת משנה בשוונג


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג