4 ב- מאי 2013: ישראמן 113 צפון, טריאתלון חצי איש הברזל של ישראל

רשמו ביומנים: ישראמן 113 צפון, בשבת הראשונה של חודש מאי 2013  -  עונת הטריאתלון הישראלית מקבלת סדר חדש עם טריאתלון חצי איש הברזל של ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רשמו ביומנים: ישראמן 113 צפון, בשבת הראשונה של חודש מאי 2013  –  עונת הטריאתלון הישראלית מקבלת סדר חדש עם טריאתלון חצי איש הברזל של ישראל

מאת:מערכת שוונג


בתחילת שנות התשעים של המאה שעברה נוצר הסדר ההגיוני של עונת הטריאתלון הישראלית. במהלך חודש מרץ התקיימו תחרויות דואתלון, אשר פתחו את השנה ובשבת הראשונה של חודש מאי התקיים הטריאתלון הראשון, בכנרת. מאז השלימו מתחרי הטריאתלון הישראלים מסלולים רבים אך רק מעט מהמסורת מצליחה להישמר לאורך השנים.

טריאתלון עמק הירדן, אשר נקרא בראשיתו "טריאתלון הכנרת" הפך במרוצת השנים לאליפות ישראל במרחק חצי איש הברזל וגם כהכנה לתחרויות איש הברזל, אליהן יוצאים ישראלים רבים במהלך הקיץ. התזמון, תחילת מאי, מול תחרויות איש הברזל הגדולות באירופה ושאר העולם, היה שילוב מושלם.

לאחר הפסקה של שנה תהיה לישראלים תחרות חצי איש הברזל מושלמת כהכנה לתחרויות הגדולות באירופה: טריאתלון חצי איש הברזל "ישראמן 113 צפון" אותו מארגנת חברת שוונג ארועי ספורט (מפעילת אתר שוונג) שתמשיך לקיים את תחרות ישראמן סמסונג אילת בינואר. האירוע יתקיים ב – 4 בחודש מאי 2013.



מעלה גמלא, מסלול האופניים של "ישראמן 113 צפון" יעבור בעלייה המפורסמת לישוב
(צילום: wikimedia)


תחרות ישראמן סמסונג, שהוכתרה על ידי ה-Triathlete Magazine כאחת מעשר תחרויות איש הברזל המובילות בעולם, תתקיים בשנת 2013 בפעם ה – 13 והיא צפויה להיות גדולה יותר, טובה יותר ובינלאומית יותר.

התחרות המצליחה מגיעה לצפון
בעקבות ההצלחה ארוכת השנים של תחרות הישראמן סמסונג, תתקיים ב – 2013 תחרות "ישראמן 113 צפון" במרחב רמת הגולן.

בשנת 2013 יחזור מקצה חצי איש הברזל לכנרת עם קיומו של "ישראמן 113 צפון" הראשון. הטופוגרפיה באזור תייצר מסלול תחרות אתגרי ומושך, שיהיה אטרקטיבי למאות ספורטאים מהארץ ומחו"ל.

מסלול ה"ישראמן 113 צפון" יכלול שחייה בחוף גולן (היכן שהוזנק טריאתלון הכנרת בשנת 2000),רכיבה מלהיבה במעלה גמלא והריצה שתתקיים לחופי הכנרת.
התחרות תתקיים ב-4.5.2013 – מועד המספק מספיק זמן להתאוששות מישראמן סמסונג, שנערך בינואר, ומהווה הכנה למאות המשתתפים בקיץ בתחרויות איש הברזל באירופה.

"ישראמן 113 צפון" מאורגן בשיתוף המועצה האזורית רמת הגולן. צוות התחרות יכלול את מייקי כץ, המנהל המקצועי תחרות טריאתלון ישראמן סמסונג אילת והישראלי בעל הניסיון הרבה ביותר בארגון תחרויות טריאתלון.

מסלול הרכיבה ב"ישראמן 113 צפון" 2013



18.12.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג