30 שנה למרוץ זהבי בחדרה

ביום שישי, 2 בחודש נובמבר 2012, ייערך בחדרה המרוץ המסורתי ע"ש ניר זהבי. זו תהיה השנה ה-30 בה נערך המרוץ המסורתי לזכרו של הקצין בן העיר, שנהג במבצע שלכת בדרום לבנון ביוני 1978
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שישי, 2 בחודש נובמבר 2012, ייערך בחדרה המרוץ המסורתי ע"ש ניר זהבי. זו תהיה השנה ה-30 בה נערך המרוץ המסורתי לזכרו של הקצין בן העיר, שנהג במבצע שלכת בדרום לבנון ביוני 1978

מאת:מערכת שוונג


מאז שנת 1982, בה נערך המרוץ בפעם הראשונה, הוא תפס תאוצה משנה לשנה, בראשות המשפחה, עיריית חדרה שתמכה ובשנים האחרונות גם העמותה לתרבות הפנאי בעיר, שדואגת לכל הארגון והאופרציה סביב המסע.

המרוץ, שיוצא ממגרש הכדורגל של הפועל חדרה ברחוב חטיבת הנחל, כולל מקצה תחרותי מקצועי למרחק של 8 ק"מ; מספר מקצים של תלמידי בתי הספר המקומיים וגם מקצה עממי של ק"מ אחד. בסך הכול צפויים להשתתף במרוץ כ-1,500 תלמידים ועוד מאות רצים מקצועיים וחובבים.

ההרשמה למרוץ אינה כרוכה בתשלום, ההשתתפות כאמור חופשית והמסלול נוח מאוד, מישורי ומסודר במיוחד לנוחות הרצים. ההתכנסות תהיה בשעה 7:00 במגרש הכדורגל, וגם טקס הסיום ייערך באותו מקום בסביבות השעה 10:30.

אילנה זהבי, אמו של ניר, נרגשת בכל שנה מחדש לפני המרוץ: "עבורנו מדובר במורשת. אין לי ספק שאם ניר מסתכל מלמעלה הוא אומר לעצמו שכך הוא היה רוצה שינציחו את זכרו. שיתוף הפעולה עם בתי הספר גם חשוב לנו מאוד כאקט חינוכי, וברור שמאז שהמרוץ הפך גם למקצועי יותר הוא הפך למבוקש ומפורסם יותר. אין היום בחדרה ילד שלא יודע מי זה ניר זהבי, וזה מרגש בכל פעם מחדש".

אילת בן-משה, מנהל מחלקת הספורט בעיריית חדרה וממארגני המרוץ: "העובדה שהמסלול שלנו נוח מאוד, עובר בדרך סלולה בלבד ומאוד מאורגן ומסודר, מושכת למרוץ התחרותי רצים מקצועיים רבים. אנחנו עושים את הכול על מנת להעמיד לרשות הרצים את התנאים הטובים ביותר ומשנה לשנה אנו עדים לגידול במספר הרצים, מה שמאוד מחמיא לנו ומרגש את המשפחה".

להרשמה למרוץ בחינם היכנסו לכאן

17.10.2012





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג