תפסה גובה: גם האלופה האולימפית בקפיצה לגובה ברשימת המסוממים

אנה צ'יצ'רובה הרוסיה היא אחת מ-31 מדליסטים אולימפיים שבבדיקה חוזרת ומקיפה של דגימת השתן שלהם מבייג'ינג 2008 נמצאו לא נקיים. 14 ספורטאים מתוך הרשימה הם רוסים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנה צ'יצ'רובה קופצת לגובה רוסיה
אנה צ'יצ'רובה קופצת לגובה רוסיה

שערוריית השימוש בסמים אסורים באתלטיקה הרוסית ממשיכה לספק כותרות בעולם. אחרי שרוסיה כבר הושעתה מהשתתפות בתחרויות האתלטיקה במשחקים האולימפיים הקרובים שיתקיימו בריו, נוספו השבוע שמות חדשים לרשימה השחורה של האתלטים. במקרה הזה, מדובר ב-31 מדליסטים אולימפיים ממשחקי בייג'ינג 2008 שבעזרת טכנולוגיה חדישה ניתן היה לבדוק לעומק את הדגימה השנייה מבקבוקוני השתן שלהם שנלקחו מיד בסיום התחרויות.

אנה צ'יצ'רובה אלופה אולימפיתבקפיצה לגובה

אחת הקופצות הטובות בשנים האחרונות. אנה צ'יצ'רובה | צילום: Erik van Leeuwen

מדובר בספורטאים מ-12 מדינות שהתחרו בענפים שונים, כש-14 מתוכם הם רוסים. השם הבולט ביותר שפורסם בסוכנות הידיעות הרוסית TASS הוא של האלופה האולימפית בקפיצה לגובה אנה צ'יצ'רובה. באותם משחקים בבייג'ינג היא זכתה במדליית הארד וארבע שנים לאחר מכן בלונדון זכתה במדליית הזהב. חשוב לציין כי בדיקות נוספת נלקחה גם מהדגימות שנלקחו בלונדון בקיץ 2012 והתוצאות שלהן יפורסמו בימים הקרובים.

בנוסף לצ'יצ'רובה נמצאת ברשימה גם מריה אבקומובה שהיתה מדליסטית הכסף בהטלת כידון בבייג'ינג 2008 ודניס אלכסייב שהיה אחד מחברי רביעיית השליחים הרוסית בריצת 4 פעמים 400. עוד מדליסט רוסי ברשימה הוא ההלך דניס ניז'גורדוב שזכה במדליית הארד ב-50 קילומטר הליכה, כאשר שאר המדליסטים הרוסים שהוזכרו מגיעים מענפי ההרמת משקולות והחתירה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג