סורוקין ממשיך לשבור שיאים: שבר את שיא העולם ב-100 ק"מ

שובר השיאים הסדרתי עשה זאת שוב ושבר תוך כדי מרוץ למרחק 100 מייל את השיא העולמי למרחק 100 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אלכסנדר סורוקין בספרטניון | צילום: ארן הרשלג

לא בכל יום נשבר שיא העולם ב-100 ק"מ, אבל מי שרוצה לצפות מראש מתי זה יקרה מומלץ שיעקוב אחרי המרוצים של האולטראיסט אלכסנדר סורוקין. סורוקין שכבר נחשב לאגדה בעולם האולטרה, מוכר לקהל הישראלי לאחר שהתחרה בישראל במרוץ הספרטניון בפארק הירקון ושבר לפני כשלושה חודשים את השיא ב-12 שעות ואת השיא ב-100 מייל.

היום (שבת) הוא עשה זאת שוב במרוץ באנגליה למרחק 100 מייל ושבר את השיא העולמי למרחק 100 ק"מ והעמיד אותו על 6:05:41 שע' (3:39 דק' לק"מ) וקיצץ מהשיא הקודם לא פחות מ-4 דקות. שובר השיאים הסדרתי מליטא עשה זאת במרוץ Centurion Track Event (באיצטדיון בדפורד) שמיועד לרצי עילית בעלי קריטריון בלבד. דרך אגב, סורוקין גם מחזיק את שיא המסלול אותו קבע בשנה שעברה לאחר שרץ את ה-100 מייל בזמן של 11:14:56 שע'. במרוץ היום התחרו שמות מוכרים כמו קמיל הרון, דומיניקה סטלמך, מארק אינוסנטי, ג'ימס סטיוארט ועוד. את השיא שבר סורוקין תוך כדי הריצה על מסלול מעגלי של 400 מ' תוך שהם משנים כיוון כל 4 שעות. במרוץ נמדדו שיאים למרחק של 50 ק"מ, 50 מייל, 100 ק"מ, 6 שעות ו-12 שעות.

"אני מקדיש את ההישג הזה לאשתי שאני מאוד אוהב", אמר סורוקין לאחר ההישג, "אבל אני מקדיש אותו גם לכל מבקרי שלא האמינו שאוכל לשבור את השיא העולמי למרחק 100 ק"מ, והאמת שהמבקר הכי גדול שלי הייתי אני בעצמי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג