'שיאנרגיה' תמשיך לתת חסות למרתון ירושלים

יצרנית מוצרי צ’אלנג’ תספק תוספי מזון ומשקאות לרצים שנה שנייה ברציפות. עופר פדן, מנהל השיווק של המרתון: "מוצרי החברה עולים בקנה אחד עם מה שאנחנו מעוניינים לשדר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יצרנית מוצרי צ'אלנג' תספק תוספי מזון ומשקאות לרצים שנה שנייה ברציפות. עופר פדן, מנהל השיווק של המרתון: "מוצרי החברה עולים בקנה אחד עם מה שאנחנו מעוניינים לשדר"

מאת:מערכת שוונג


מרתון ירושלים, שייערך ב-16.3.2012, בחר גם השנה בחברת 'שיאנרגיה', יצרנית מוצרי צ'אלנג', כנותנת החסות הרשמית בתחום תוספי המזון.


"מרתון ירושלים הוא מרתון כחול-לבן ולכן אנחנו שמחים שחברת 'שיאנרגיה' הישראלית משתפת איתנו פעולה בפרויקט חשוב זה", אומר עופר פדן, מנהל השיווק של המרתון. "מוצרי החברה, באיכותם הגבוהה ובכשרותם הגבוהה, עולים בקנה אחד עם מה שאנחנו מעוניינים לשדר במרתון".


במסגרת שיתוף הפעולה תספק 'שיאנרגיה' משקאות איזוטונים, ג'ל אנרגיה וכדורי מלח לרצי המרתון לאורך המסלול. פרטים מלאים ניתן למצוא במפת התחרות.

"אנחנו שמחים ונרגשים שנבחרנו, זו השנה השנייה, להיות שותפים באירוע חשוב זה", אומר רן שילון, מנכ"ל 'שיאנרגיה', "וכמו בשנה שעברה, גם השנה נספק את המוצרים המצוינים שלנו, וכמובן, נרוץ את המרתון בעצמנו".

מפה האינטראקטיבית של מרתון ירושלים – כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג