רצים בטוב: בואו לרוץ והעבירו מסר נגד הבריונות

רצים בטוב - מרוץ RGE נגד הבריונות בקרב ילדים ובני נוער יוצא לדרך וייערך ביום שישי, 12 במאי בגן לאומי ירקון - מתחם תל אפק. ההרשמה פתוחה עם מקצים ל-8 ק"מ, 4 ק"מ, 2 ק"מ למשפחות ו-1.2 ק"מ. כנסו לכל הפרטים והירשמו עכשיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתי שכטר ובתו בצילומי הקמפיין | צילום: מקס פבזנר

בשנים האחרונות אנו נחשפים לעוד ועוד מקרים של בריונות בקרב ילדים ונוער. בבתי הספר, ברשתות החברתיות ובמגרשים. רק לאחרונה הנושא עלה לכותרות בצורה מצערת במיוחד עם המקרה הטרגי של הנער אלרועי בן שבת, ששם קץ לחייו בגיל 13 בלבד בגלל חרם ובריונות קשה שעבר בבית הספר.

על מנת למנוע את המקרה הבא, בימים אלו עלה קמפיין חברתי גדול נגד הבריונות בקרב ילדים ונוער, בבתי הספר, ברשתות החברתיות ובמגרשים, תחת השם "רצים בטוב". הקמפיין בהשתתפות שחקנים, ספורטאים וכוכבי ילדים (נועה קירל, אודיה, מאור בוזגלו, קווין רובין, שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף, ברק בכר, איתי שכטר, לינוי אשרם, עדי ביטי, קים אור אזולאי ועוד..) קורא לעשות יחד את הצעד הראשון נגד הבריונות ולהשאיר אותה מאחור.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shvoong.co.il (@shvoong)

הקמפיין כולל בין היתר הרצאות נגד הבריונות לילדים ובני נוער ברחבי הארץ, חתימה על אמנה בנושא זה לרבות העלאת הנושא בכנסת ישראל, ואירוע השיא הוא מרוץ ענק להעלאת המודעות. ביום שישי, 12 במאי בגן לאומי ירקון – מתחם תל אפק, ייערך המרוץ המיועד גם לילדים וגם למשפחותיהם תחת הכותרת "רצים בטוב" – מרוץ RGE נגד הבריונות.

אל המרוץ, שמפיקה שוונג, צפויים להגיע מאות משפחות שייקחו חלק במסלולי ריצה שונים – 8 ק"מ, 4 ק"מ, מסלול 2 ק"מ להליכה או ריצה למשפחות, ומסלול לתלמידי בתי הספר באורך 1.2 ק"מ. גופים וארגונים רבים כבר נרתמו למסר החשוב ומגיעים לרוץ ביחד, ביניהם עמותת ים של חברים, עמותת מצמיחים, מועצת התלמידים הארצית ו-ועד ההורים הארצי. כמו כן, עיריות רבות, בהן עיריית פתח תקווה ועיריית תל אביב, נרתמו לאירוע ויתמכו בילדים שבוחרים להגיע לרוץ למטרה החשובה ויום זה ייחשב עבורם כחיסור מוצדק.

ההרשמה פתוחה כעת, במחירים אטרקטיביים במיוחד. הירשמו עכשיו ובואו לתמוך במסר החשוב

רז הרשקו בצילומי הקמפיין | צילום: מקס פבזנר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג