רצים איתם את המירוץ של חייהם – למען ילדים ונוער חולי סרטן

אמנם זה לא נראה כך עכשיו, אבל בקרוב הגשם ייפסק, השמש תצא ומרתון ירושלים יצא לדרך. עמותת "זכרון מנחם" מזמינה אתכם לרוץ ולהביע תמיכה בצעירים המתמודדים עם מחלת הסרטן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אמנם זה לא נראה כך עכשיו, אבל בקרוב הגשם ייפסק, השמש תצא ומרתון ירושלים יצא לדרך. עמותת "זכרון מנחם" מזמינה אתכם לרוץ ולהביע תמיכה בצעירים המתמודדים עם מחלת הסרטן

מאת:מערכת שוונג

מרתון ירושלים הוא מרתון עוצר נשימה, המשלב אתגר ייחודי לרצים, נופים מרהיבים ותרבות האופיינית רק לעיר הבירה של ישראל.



בין אם אתם רצים מקצועיים ובין אם ריצה עבורכם היא רק תחביב, יש לכם הזדמנות לעשות משהו טוב ובריא גם לגוף (שלכם) וגם לנפש (שלכם ושל מישהו אחר): עמותת 'זכרון מנחם', הפועלת לאורך כל השנה למען ילדים ונוער חולה סרטן ובני משפחותיהם, מזמינה אתכם לעשות השנה את המרתון בחולצה הירוקה ולהביע את תמיכתכם בצעירים המתמודדים עם המחלה, לרוץ איתם, לצידם ולתת להם את הכוח להמשיך את המירוץ שלהם לחיים.



עמותת 'זכרון מנחם' הוקמה בשנת 1990 ומפעילה מרכזי פעילות וסיוע בכל רחבי הארץ. מאות מתנדבי ומתנדבות 'זכרון מנחם' מעסיקים את הצעירים החולים ותומכים בהם בבתי החולים ובבתיהם מבוקר ועד ליל, ביחד עם צוות מורות מקצועי לאומנות, מוסיקה ועוד. משחקיה וספריה של 'זכרון מנחם' עומדות לרשות הצעירים במרכז היום של העמותה הנמצא בירושלים. בנוסף, מסייעת העמותה להורים לילדים החולים בנשיאת עול הקשיים הפיזיים והנפשיים של ההתמודדות עם ילד חולה ועם משפחה שמתגייסת כולה לצורך המלחמה במחלה.



מרתון ירושלים יתקיים ב-1 במרץ 2013. מסלולי הריצה עוברים דרך לבה של ירושלים, כאשר תחילת המרתון וסיומו הם בקרבת משכן הכנסת והרצים חולפים בסמוך לאתרים המרכזיים של העיר ובהם מוזיאון ישראל, בית המשפט העליון, משכן נשיאי ישראל, חומות העיר העתיקה, האוניברסיטה העברית ומוסדות תרבות שונים כתיאטרון ירושלים, תיאטרון החאן ובריכת הסולטן. במרתון מספר מסלולי ריצה תחרותיים ועממיים: מרתון מלא (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), 10 ק"מ ומקצה קהילות (800 מ').



בשנה שעברו רצו במקצה המיוחד של 'זכרון מנחם' מאות ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם יחד עם סלבריטאים רבים, בהם צביקה פיק, ג'ולייטה, גורי אלפי, המאסטר שף אבי לוי, שלישיית מה קשור, וכן חיילי משמר הגבול, המאמצים את עמותת זכרון מנחם.

גם השנה, זוהי הזדמנות נהדרת, לקחת את חבריכם לריצה או את המשפחה, לבחור כל אחד את מקצה הריצה בהתאם ליכולתו, לעשות קצת כושר, לשלב גם טיול בירושלים וכל זאת כשבסופו של יום גם הבעתם את תמיכתכם בצעירים החולים.



ההרשמה למרתון למען ילדי 'זכרון מנחם', אינה כרוכה בעלות נוספת מלבד מחיר ההרשמה הקבוע של המרתון עצמו, והמשתתפים במקצים הרשמיים יקבלו בנוסף לערכת המרתון המלאה, גם חולצת דריי פיט של 'זכרון מנחם'.

ההרשמה למקצה הקהילתי כרוכה בעלות של 25 ₪ וכוללת חולצה ושתיה. מדובר בריצה קצרה המתאימה לכל המשפחה.

אם עוד לא השתכנעתם לרוץ השנה עם 'זכרון מנחם', תנו לאמיתי מוזס בן ה-18, המתמודד עם מחלת הסרטן זו הפעם השנייה, הפעם בצורת גידול בראשו, לשכנע אתכם:

להרשמה למרתון ולפרטים נוספים, היכנסו לאתר של 'זכרון מנחם':


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג