רץ אולטרה החליק ונהרג במהלך אולטרה מרתון מון-בלאן

התאונה התרחשה בשעת לילה מאוחרת, בירידה מאוד תלולה וטכנית כשבנוסף לכך היתה גם חלקלקה ורטובה בשל הגשם שירד באותו ערב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שידור חי מה-UTMB

רץ צ'כי נהרג אתמול (רביעי) במהלך אולטרה מרתון מון-בלאן (UTMB) שמתקיים בשבוע האחרון של אוגוסט מדי שנה באלפים, לאחר שנפל והתדרדר בירידה ממצוק תלול במקצה ה-TDS. הזינוק של מקצה ה-TDS יצא ביום שלישי בשעה שלוש וחצי אחר הצהריים לאורך מסלול שאורכו 145 ק"מ עם 9,100 מ' טיפוס, שמתחיל בעיירה קורמאיור שבצפון מערב איטליה ומסתיים בעיירה שאמוני שבמזרח צרפת.

על פי הודעה שהוציא ארגון ה-UTMB נמסר כי הרץ שנהרג מצא את מותו לאחר 62.3 ק"מ בחצות וחצי בין יום שלישי לרביעי וכי יחידת חילוץ שנזרה במסוק הוזנקה למקום לשם כך. "כתוצאה מהתאונה אנו עוצרים את המרוץ והרצים שיגיעו לנקודה התאונה יועברו לנקודת איסוף חדשה", נאמר בהודעה. לאחר מכן אושר כי הרץ הצ'כי מת מהפציעות הרב-מערכתיות שספג כתוצאה מהנפילה וכי הנהלת המרוץ מוסרת את תנחומיה למשפחה.

צילום: shutterstock

על פי הידוע עד כה, התאונה התרחשה בשעת לילה בנקודה שבה היתה ירידה מאוד תלולה וטכנית וחלקים ממנה היו מאוד סלעיים ואף צרים, דבר המקשה על ירידה בטיחותית לרצים, בוודאי כאשר מדובר על מעבר שהיה רטוב וחלקלק בשל הגשם שירד באותו ערב. על פי אפליקציית המעקב של המרוץ, התחילו את התחרות 1,573 רצים וכי 249 מהם חלפו כבר את נקודת התאונה והמשיכו אל עבר הסיום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג