רוצים לרוץ עם הטובים בעולם? זה יכול לקרות בפריס 2024

לראשונה בהיסטוריה, המסלול של המרתון האולימפי בעוד 5 שנים יהיה פתוח לכל הרצים, שיוזנקו לאחר הרצים האולימפיים אך ירוצו בדיוק באותם התנאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פריז
פריז

הנה עוד הוכחה לפופולריות ההולכת וגוברת של ריצת המרתון. במשחקים האולימפיים שיתקיימו בעוד 5 שנים בפריס, ריצת המרתון תהיה פתוחה גם לקהל הרצים החובבים באופן חסר תקדים. זה נכון שכל רץ חובב יכול להירשם לכל אחד מהמרתונים הגדולים בעולם כמו ברלין או מרתון פריס השנתי, אבל ריצות המרתון שמתקיימות במסגרת המשחקים האולימפיים או אליפויות העולם הן ריצות סגורות המיועדות רק לספורטאים המקצוענים וכוללות בדרך כלל כמה עשרות רצים בלבד.

יש הרבה סיבות להגיע לשם ב-2024 | צילום: pixabay

אז אולי במקרה של פריס 2024 אף אחד לא יוכל "להשתחל" לשורה הראשונה ולעמוד ליד הרצי הבכירים בעולם. אחרי הכל, תהיה הפרדה מוחלטת בין הרצים שישתתפו בפועל במשחקים האולימפיים לבין שאר הרצים. הרצים האולימפיים יוזנקו לפני כולם, ולא יראו רצים אחרים לאורך הדרך. שאר הרצים יוזנקו אמנם בנפרד, אבל יחוו את אותו המסלול ואת אותם התנאים של המרתון האולימפי, וזה משהו שלא קרה מעולם.

יו"ר הוועדה המארגנת של משחקי פריס 2024 טוני אסטנגווה אמר: "זה נכון שרוב המרתונים בעולם פתוחים לקהל הרחב, אבל כאן מדובר במרתון אולימפי וזה יהיה שונה לגמרי מכל דבר אחר".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג