רון חולדאי בהשקת מרתון סמסונג ת"א: "המרתון הוא אירוע מלהיב הדורש הכנה, מאמץ ותעצומות נפש"

במסיבת העיתונאים הרשמית להשקת מרתון סמסונג ת"א, הוצגו הרצים המקצועיים שהגיעו במיוחד מקניה להשתתף במרתון והוענקו להם מספרי החזה עימם ירוצו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון חולדאי מקבל את פניהם של הרצים המקצועיים מחו"ל
רון חולדאי מקבל את פניהם של הרצים המקצועיים מחו"ל | צילום: תומר פדר

היום (רביעי) התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית להשקת מרתון סמסונג ת"א, בה השתתפו חבר מועצת העיר אלון סולר מחזיק תיק הספורט בעירייה, מוטי עמברם מנהל מחלקת הספורט של העירייה אופיר וגמן מנהל מדור הספורט ומנכ"ל סמסונג ישראל קריין קו הנותנת את החסות הראשית לאירוע כולו. ראש העירייה רון חולדאי לא נכח בחלקה הראשון של מסיבת העיתונאים, אך הצטרף לחלקה השני וקיבל את פניהם של הרצים המקצועיים שהגיעו במיוחד למרתון מקניה.

רון חולדאי מקבל את פניהם של הרצים המקצועיים מחו"ל

רון חולדאי מקבל את פניהם של הרצים המקצועיים מקניה יחד עם אלון סולר ומנכ"ל סמסונג ישראל קריין קו (ליחצו להגדלה) | צילום: תומר פדר

כיצד העיר והתושבים מקבלים את חגיגת המרתון והאם זה כבר חלק מהתודעה שלהם כמשהו חיובי, כמו בערים גדולות בעולם.

סולר: "התושבים מקבלים את חגיגת המרתון בצורה טובה ומדי שנה רואים את ההתפתחות של האהדה שלהם וזה נהדר", ציין סולר כשנשאל על ידי כתב שוונג שנכח במקום. "הרעיון של המרתון הוא לאלופים אך גם לאלפים שמשתתפים בשלל המקצים. הדבר הזה מביא לפעילות גופנית וניתן לומר שלאורך 6 השנים בהם מתקיים המרתון, אנשים עושים יותר ויותר ספורט בעיר".

האם נוכח ריבוי המקצים המשתתפים במרתון, אתם שוקלים להפוך את המרתון לשני מקצים בלבד של מרתון מלא וחצי מרתון?

סולר: "אין לנו כרגע מחשבות כאלו ואנחנו מאוד מרוצים ממספר הנרשמים ומההשתתפות הגדולה של הרצים".

חולדאי: "מרתון סמסונג ת"א הוא אירוע מלהיב, אירוע ספורט עממי הדורש הכנה, מאמץ ותעצומות נפש. המרתון הוא אחד המרוצים המרהיבים בארץ ועומד בשורה אחת עם מרתונים גדולים בעולם. זוהי חגיגה גדולה לעיר שהספורט העממי הוא אחד מהתחומים המפותחים בה, חגיגה לא רק לספורטאים, אלא לכל תושבי העיר ומבקריה".

המרתון יכלול 7 מסלולים: מרתון, חצי מרתון, מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד ומקצה מיני מרתון ילדים (420 מטר לגילאי 5-8 ו-840 מ' לגילאי 9-12) שיוזנק כבר ביום חמישי אחר הצהריים. בנוסף יתקיים השנה גם מסלול חדש שיקרא "המרוץ למיליון" אשר יתנהל כמרוץ זוגות תחרותי של 5 ק"מ. במקצה זה ישתתפו גם כוכבי תכנית הטלוויזיה "המרוץ למיליון". התוצאה הסופית תימדד על פי בן הזוג שמגיע אחרון מבין השניים.

ההזנקה תמוקם בשדרות רוקח מול גני התערוכה משם ימשיכו מקצי המרתון למסלולי ריצה ברחובותיה ואתריה המרכזיים של העיר וביניהם: שדרות רוטשילד והעיר הלבנה, נמל תל אביב וחופי הים, מרכז עזריאלי ומתחם שרונה, טיילת רידינג ופארק הירקון, יפו העתיקה ונמל יפו, אבן גבירול, כיכר רבין ודיזינגוף. מפות המסלולים מופיעות באתרי המרתון והעירייה. מעבר לרצים צפויים להשתתף למעלה מ-150 אלף תושבי העיר ואורחיה וכן צפוי שיא של רצים ממדינות שונות בעולם שיגיעו למרתון ויבלו ביום שכולו חג: מתחמי עידוד ובמות מוסיקה לאורך המסלולים, מתחם אקטיב לייף סטייל וספורט בכיכר רבין.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג