צפו: כשהאלופה האולימפית רצה ביום ספורט בבית הספר של בנה

שלי אן פרייז'ר פרייס היא אחת האצניות הטובות בהיסטוריה, אבל היא לא עשתה שום הנחות לאימהות שרצו לצידה ביום ספורט בג'מייקה. בסיום כתבה: "מפצה על כל ימי הספורט האחרים שפספסתי". צפו בסרטון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלי אן פרייז'ר פרייס ביום הספורט | צילום מסך

שלי אן פרייז'ר פרייס היא אחת האצניות הטובות בהיסטוריה, וכנראה שאחד הדברים שהפכו אותה לכזאת, הוא יצר התחרותיות הבלתי נגמר שלה. את היצר הזה הוכיחה לא רק על המסלול האולימפי, אלא גם… ביום ספורט משותף להורים ותלמידים בבית הספר של בנה בג'מייקה.

האלופה האולימפית ואלופת העולם בת ה-36 התייצבה על קו הזינוק לריצת הספרינט על מסלול הדשא בבית הספר, לצד עוד כמה אימהות אמיצות, ולא הקלה עליהן אף לא במעט, אלא טסה קדימה כדי לנצח, כצפוי, בפער ניכר של כ-50 מטר על יתר האימהות. בסיום שיתפה את הסרטון שהועלה לרשתות וכתבה: "מרוויחה נקודות עבור הקבוצה של הבן שלי. מפצה על כל ימי הספורט האחרים שפספסתי בגלל תחרויות. אמא אוהבת אותך!".

צפו בריצה של פרייז'ר-פרייס:

פרייז'ר-פרייס מחזיקה כיום בתוצאה השלישית בטיבה בהיסטוריה בריצת 100 מטר, אחרי פלונרס גריפית' ג'וינר ואליין תומפסון-הרה, כששיאה עומד על 10.60 שניות. היא זכתה בשמונה מדליות אולימפיות, מהן שלוש מזהב, מבייג'ין 2008 ועד טוקיו 2020. כמו כן, זכתה 10 פעמים בתואר אלופת העולם וחמש פעמים במקום הראשון בליגת היהלום.

ב-2017, אחרי שכבר זכתה בשלל תארים, הפכה לאמא כשהביאה לעולם את בנה, זאיון. היא חזרה לכושר במהירות ואת שיאיה האישיים קבעה כמה שנים לאחר הלידה, כשבטוקיו אף הייתה שותפה לזהב האולימפי של רביעיית השליחות הג'מייקנית וזכתה במדליית הכסף בריצת ה-100 מ'. אשתקד חזרה לראש הפודיום באליפות העולם ביוג'ין עם זכייתה בזהב ב-100 מ', בנוסף לכסף בשליחות וב-200 מ'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג