פלטריניירי ניצח בסבב העולמי באילת, הפתעת ענק אצל הנשים

הסבב העולמי בשחייה במים פתוחים באילת הגיע לרגע השיא עם המשחים ל-10 ק"מ. אלו המנצחים והמנצחות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק לתחרות הסבב העולמי בשחייה במים פתוחים באילת | צילם: יניב כהן, באדיבות איגוד השחייה

הסבב העולמי בשחייה במים פתוחים באילת הגיע היום (שבת) לרגע השיא עם המשחים ל-10 ק"מ. אצל הגברים היה משחה מהיר במיוחד וצמוד ממש עד הנגיעה, כאשר מי שניצח היה גרגוריו פלטריניירי האלוף האולימפי. האיטלקי קבע זמן של 1:46.41.8 שעות וגבר ב-1.6 שניות בלבד על המדליסט האולימפי מארק אוליבייה הצרפתי.

בארד זכה אלוף העולם לנוער, ההונגרי דויד בתלהם, 2.4 שניות אחרי המנצח ו-1.2 שניות לפני המדליסט האולימפי מטוקיו וחברו לנבחרת קרישטוף ראזובסקי, שנותר מחוץ לפודיום. עם זאת, ראזובסקי בוודאי יכול להיות מרוצה, שכן בזכות התוצאה הזו הוא חולק יחד עם פלטריניירי את המקום הראשון בדירוג הכללי של הסבב העולמי, שנגמר היום. כל אחד מהשניים זכה בפרס כספי של 25 אלף דולר.

אצל הנשים קיבלנו הפתעת ענק. בעוד שתי האלופות האולימפיות האחרונות במים, מי שניצחה היא דווקא האוסטרלית צ'לסי גובצקה, שמעולם לא עמדה על הפודיום בתחרות גדולה בעבר. היא קבעה זמן של 1:56:19.8 והקדימה את האלופה האולימפית אנה קוניה הברזילאית ב-3.8 שניות, וזאת למרות טעות בניווט לקראת הישורת האחרונה.

דרמה הייתה גם בקרב על הארד, בו זכתה בסופו של דבר לאוני בק הגרמנייה, אחרי פוטו פיניש עם הצרפתייה אורלי מולר, כאשר פחות מעשירית השנייה הפרידה בין השתיים בנגיעה. בסבב הכללי מי שזכתה בתואר היא קונייה, אשר בזכות תוצאתה באילת הקדימה את שרון ואן רוונדאל ההולנדית.

מהזווית הישראלית, אווה פביאן רשמה משחה טוב מאוד, בו סיימה במקום ה-19, רק 18.9 שניות מהמנצחת. אורין גבלן סיימה במקום ה-41 עם 2:05:09.5 שעות. אצל הגברים יונתן אחדות דורג 38 עם 1:52:25.7 שעות, זיו כהן במקום ה-42, 5.6 שניות אחריו ומאור גורלניק 45 עם 1:57:47.3 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג