ערב הגאלה המסורתי פתח את אירועי מרתון ירושלים

לרגל מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי אשר יצא לדרך בפעם השלישית ביום שישי הקרוב, נערך הערב במלון קראון פלאזה בירושלים ערב גאלה חגיגי. ראש העיר, ניר ברקת: "תחום הספורט הוא ממחוללי השינוי החשובים בעיר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לרגל מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי אשר יצא לדרך בפעם השלישית ביום שישי הקרוב, נערך הערב במלון קראון פלאזה בירושלים ערב גאלה חגיגי. ראש העיר, ניר ברקת: "תחום הספורט הוא ממחוללי השינוי החשובים בעיר"

מאת:מערכת שוונג


כל הכתבות לקראת מרתון ירושלים כאן
הסדרי תנועה במרתון ווינר ירושלים 2013
כאן

ערב גאלה חגיגי נערך הערב במלון קראון פלאזה בירושלים, לציון פתיחת אירועי מרתון ווינר ירושלים, אשר יערך ביום שישי הקרוב בבירה. אורי מנחם, מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים וראש הוועדה המארגנת של המרתון, סיפר כי במקצים השונים של מרתון ירושלים ישתתפו השנה למעלה מ-20,000 אלף רצים – מספר שיא של משתתפים. מנחם הסביר על ייחודו של המרוץ הירושלמי, החולף על פני אתריה הרבים של העיר רוויית ההיסטוריה. מנחם הודה לכל העובדים שתרמו לארגון המרוץ והפציר בתושבי העיר לצאת ביום שישי מן הבתים לעודד את הרצים.


ניר ברקת מברך


ניר ברקת, ראש העיר, אמר כי המרתון הוא חלק מן השינוי שהתרחש בתרבות הספורט בירושלים בשנים האחרונות, ביחד עם הרחבת איצטדיון טדי ואירוח מפעלים ספורטיביים רבים. "תחום הספורט והתרבות הם ממחוללי השינוי החשובים בעיר. הדבר השפיע על איכות החיים בעיר, שינה את נתוני ההגירה השלילית, אפשר לראות את הצמיחה שזה מביא גם לתקציבי העירייה ואת התנופה שזה נותן לעיר", אמר. ברקת, אשר ישתתף במקצה חצי המרתון, איחל בהצלחה לרצים ועודד אותם שבניגוד לשנה שעברה, בה ירד גשם במהלך המרוץ, השנה צפוי מזג אוויר מצוין.


ברקת עם אינגריד כריסטיאנסון, האורחת המיוחד של המרתון


ברקת בירך גם את האורחת המיוחדת של המרתון, אשר בירכה גם היא בערב הגאלה, אינגריד כריסטיאנסון, מן הרצות הגדולות בהיסטוריה. כריסטיאנסון הנורבגית ניצחה באינספור מרתונים (בהם סטוקהולם, בוסטון, שיקגו וניו יורק), החזיקה בשיא עולם במרתון במשך 13 שנים, לאחר שקבעה תוצאה מדהימה בלונדון בשנת 1985 – 2:21:06 שעות, וכן החזיקה בשיאי עולם ב-10,000 מ' ו-5,000 מטר במשך שנים רבות.


אנליטה מינאטי מופיעה בערב הגאלה


האטרקציה האמנותית של הערב היתה אנליטה מינאטי, זמרת איטלקיה אשר עומדת להשתתף במרתון, על אף שהיא עיוורת. מינאטי סיפרה כי המוזיקה והריצה "היו שני הדברים שהביאו אור לחיי, כאשר הייתי בחושך". היא בירכה את הרצים ושרה מספר שירים באיטלקית.

27.2.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג