עידן שפירא מנצח את סובב כיכר המדינה השני

אלפי רוכבי אופניים גדשו הבוקר את רחובות תל אביב ולראשונה בתולדות מדינת ישראל נסגר ציר מרכזי לטובת רכיבת אופניים המונית. במרוץ הקריטריום, שהתקיים סביב כיכר המדינה, ניצח עידן שפירא. אייבי גילת מדווח 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אלפי רוכבי אופניים גדשו הבוקר את רחובות תל אביב ולראשונה בתולדות מדינת ישראל נסגר ציר מרכזי לטובת רכיבת אופניים המונית. במרוץ הקריטריום, שהתקיים סביב כיכר המדינה, ניצח עידן שפירא. אייבי גילת מדווח 

מאת:אייבי גילת


החל משעות הבוקר המוקדמות התקיים אירוע סובב winner תל אביב בהשתתפות של כ-20,000 רוכבי אופניים. היה חם ולח אבל זה לא מנע מרבבות להשתתף ולדווש במרץ. בדרך ברכבת צפיתי בתדהמה בנתיבי איילון הריקים ממכוניות וזו הפעם הראשונה בתולדות המדינה שניסגר כביש מרכזי לטובת רוכבי האופניים.

קריטריום כיכר המדינה היה השיא באירוע המדהים שארגנה קבוצת בן דרור, שהצליחה זו השנה השנייה ברציפות לרכז כ-120 ממיטב רוכבי העילית הבולטים בישראל כולל ניב ליבנר אלוף ישראל המתחרה בחו"ל, והפיקו חגיגה ספקטקולארית של אופניים בלב הכרך הגדול.

"היה מדהים. כאשר עליתי לשני הספרינטים וניצחתי הבנתי שיש לי את זה היום ברגליים. זוהי הרגשה נהדרת," כך סיכם עידן שפירא מקבוצת CCC אחרי ניצחונו המשכנע במרוץ סובב כיכר המדינה השני. מרוץ מלא אקשן, בריחות, קצבים מטורפים וגם שתי התרסקויות בין הרוכבים. אייל רהט מקבוצת חולון  VCI ניסה לסגור את ההתקפות של עידן אבל זה הספיק לו למקום השני בלבד. במקום השלישי הגיע ירין פודולר מקבוצת רוכבי תל אביב TACC.

במקצה הנג"ש הפתיע ירין פודולר והגיע חצי שנייה בלבד מאייל רהט. עידו סירקין מנצח השנה שעברה ניסה כדרכו להיות אגרסיבי וליזום מהלכים אולם אין ספק שעידן שפירא היה הרוכב הדומיננטי לאורך כל המרוץ.

סגן שר הביטחון מתן וילנאי ויו"ר איגוד האופניים בוני אשל השתתפו בהקפת הכבוד ואלפי צופים נלהבים גדשו את כיכר המדינה. "חבל שאין עוד אירועים כאלה רק ארוכים יותר," אמר עמוס וולף שהיה מאמן נבחרת ישראל ואנחנו במערכת מוסיפים על כך ברכת הללויה. מסתבר שמתחילה להיווצר מסורת של מרוץ קריטריום סובב כיכר המדינה ממש כפי שארגן אלי סמוכה בראשית שנות ה-60. שרק יתנו לחגיגת האופניים הזו להימשך.

תוצאות מלאות
1. עידן שפירא CCC
2. אייל רהט חולון  VCI
3. ירין פודולר רוכבי תל אביב TACC

תמונות / אייבי גילת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג