אבל בספורט הסבולת: לוחם האש ומשתתף הישראמן עדנאן אסעד נהרג באסון

לוחם האש שנהרג בעת שניסה לחלץ צעיר שנפל לבור בדיר-אל-אסד היה מרתוניסט ורץ חובב, אשר השתתף בישראמן ב-2019 כחלק ממיזם שלשות מעורבות לקידום דו קיום ורץ במרתון פריז ובמרתון תל אביב: "היה אדם מדהים עם לב גדול"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדנאן אסעד בישראמן | צילום: צלמי שוונג

ביום ראשון אחר הצהריים נקבע בבית החולים בנהריה מותו של לוחם האש עדנאן אסעד. אסעד נפל במילוי תפקידו בעת שניסה לחלץ צעיר שנפל לבור שופכין בעומק של שמונה מטרים בדיר-אל-אסד. אסעד ולוחם אש נוסף הגיעו למקום וירדו אל הבור, שמשמש לפינוי פסולת של סוסים במכלאה סמוכה – וכנראה נפגעו מגזים שהיו בתוך הבור ואיבדו את הכרתם. אסעד פונה לבית החולים, שם נקבע מותו.

בעולם ספורט הסבולת אסעד מוכר לרבים, שכן הוא רץ אשר לקח חלק בשלל מרוצים בשנים האחרונות, כולל מרתונים גדולים, מרוצי כביש ושטח. ב-2019, הוא השתתף בישראמן כחלק משלשה במיזם מיוחד לקידום דו-קיום, בו שיתפו פעולה ספורטאים מכל הדתות והמגזרים להרכבת שלשות מעורבות חוצות מגזרים, כיוזמה של קרן רוטשילד ומיזם "יום במקום".

עדנאן אסעד בישראמן | צילום: צלמי שוונג

אסעד היה אז נרגש במיוחד מהמיזם ומההשתתפות כשלשה בישראמן וכתב בפרופיל שלו: "עוד חוויה לספר החוויות שלא נשכח. תודה לקרן רוטשלד ומיזם "יום במקום" שנתנו לי זכות להשתתף בתחרות כה מטורפת, ותודה לכל הצוות". משתתף נוסף במיזם כתב על אסעד: "אדם מדהים. היה לי כבוד גדול להכיר אותו מקרוב, עדנאן היקר עם הלב הגדול והנפש הגדולה שאוהבת לעזור לכל אדם".

כמו כן, הוא השתתף במרוצים בחו"ל, בהם מרתון פריז, אותו הקדיש לזכרו של חברו לוחם האש תיימור קבלאן שנהרג במילוי תפקידו במהלך כיבוי שריפה בצפת. הוא גם רץ 4:02 שעות במרתון תל אביב ולקח חלק בכל שנה במרוץ "בשביל הבנים הדרוזים", וכן במרוצים מקומיים נוספים בצפון, כחלק מקבוצת "רצי בית ג'אן". יהי זכרו ברוך.

עדנאן אסעד בישראמן | צילום: צלמי שוונג

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג