עונת האתלטיקה נפתחה: סנפורד שבר שיא ולנסקי חזרה

תחרות פתיחת העונה באתלטיקה הניבה היום בראשל"צ שיא לאומי לדונלד סנפורד בריצת 300 מ' וקאמבק של אולגה לנסקי לאחר ההשעייה המתוקשרת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אתלטיקה לידר ראשון לציון
אתלטיקה לידר ראשון לציון

ציפיות רבות היו לקראת תחרות ההזמנה לידר הפתוחה שאורגנה על ידי אגודות אתלטי לידר ירושלים ומכבי ראשל"צ באצטדיון השקמה בראשל"צ, בעיקר לאור העובדה שהיתה זו התחרות המשמעותית הראשונה העונה באצטדיון.
אחרי 9 חודשי היעדרות, שבה האשה המהירה בישראל, אולגה לנסקי, להתחרות לאחר עונש השעייה. לנסקי ממכבי ראשל"צ עמדה על קו הזינוק בריצה הקצרה ל-60 מ' וקבעה 7.52 שנ', תוצאה איטית ב-3 מאיות בלבד מהשיא הישראלי אותו היא עצמה קבעה בשנה שעברה.

אולגה לנסקי 60 מ' בתחרות לידר ירושלים באצטדיון ראשל"צ
קודם לכן, היו אלו הספרינטרים שרצו 60 מ', כאשר שני הבכירים שבהם, אמרי פרסיאדו ממכבי ת"א ועומרי הרוש מעמותת הצבי, חניכיו של יגאל בלון, שיפרו את שיאיהם האישיים. פרסיאדו קבע בגמר 6.93 שנ', תוצאה המהווה שיפור של 5 מאיות מהשיא אותו קבע במוקדמות, ו-16 מאיות משיאו האישי ערב התחרות. גם הרוש שיפר את שיאו פעמיים בתחרות, אחרי שבמוקדמות קבע 7.09 ורשם שיפור של 17 מאיות, ואילו בגמר הוא עצר את השעון על 7.03 ושיפר ב-6 מאיות נוספות.

לפתוח עונה עם שיא. סנפורד

לפתוח עונה עם שיא. סנפורד | צילום: טיבור יגר

דונלד בלייר-סנפורד היה ללא ספק המועמד הבכיר לקבוע שיא ישראלי חדש בתחרות. אחרי שהשיא הישראלי ב-300 מ' שעמד על 33.93 שנ' נקבע ע"י יורי שפסאי מירושלים ב-2008, לא היה ספק שבלייר-סנפורד, ביכולתו הנוכחית, צפוי לעשות זאת ואפילו בפער ניכר. אמנם מרבית הרצים בריצה הזו שיפרו את שיאיהם האישיים, אולם האתלט הבכיר של מכבי ת"א עשה זאת באופן בולט כשעצר את השעון על 33.14 שנ'.

לראשונה מעל 6 מטרים. זליקוביץ

לראשונה מעל 6 מטרים. זליקוביץ | צילום: טיבור יגר

תוצאה נוספת הראויה לאזכור הנה שיאה האישי החדש של יפעת זליקוביץ' ממכבי ראשל"צ בקפיצה לרוחק. סגנית אלופת ישראל קבעה בקפיצתה השלישית 5.97 מ' ורשמה שיפור של 2 ס"מ לשיאה, אולם בניסיון החמישי היא ניתרה ל-6.04 מ' ועלתה למקום ה-11 בטבלת כל הזמנים עם שיפור כולל של 9 ס"מ לשיאה האישי מאשתקד, בפעם הראשונה בה היא חוצה את גבול 6 המטרים.

 

 

 

 

 

 

 


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג