סמסונג, נותנת החסות הראשית של מרתון תל אביב השיקה את המתחם החווייתי שלה באקספו

החברה מזמינה את הרצים, הרצות ובני משפחותיהם למתחם ראשון מסוגו בישראל שכולו חוויה של חדשנות אלקטרונית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

החברה מזמינה את הרצים, הרצות ובני משפחותיהם למתחם ראשון מסוגו בישראל שכולו חוויה של חדשנות אלקטרונית

מאת:מערכת שוונג


סמסונג ישראל, נותנת החסות הראשית למרתון סמסונג תל אביב, השיקה היום את סמסונג סיטי, 1200 מ"ר של חדשנות אלקטרונית במתחם חוויתי לכל המשפחה באקספו בכיכר רבין.


אווירה אורבנית בינלאומית במתחם סמסונג. צילומים: אסף ברנר


מרתון סמסונג תל אביב 2014 נפתח השנה בסימן תרומה לקהילה וחוויה לכל המשפחה. סמסונג, מעניקת החסות הראשית של המרתון, מזמינה את הרצים ומשפחותיהם למתחם ראשון מסוגו בישראל שכולו חוויה של חדשנות אלקטרונית, אשר יהיה פתוח לקהל הרחב  מהיום (חמישי) ועד ל-27 בפברואר, בכיכר רבין בתל אביב.

במסיבת העיתונאים שכינסה החברה, מסרה אנה ליפניק-לוי, מנהלת השיווק של סמסונג בישראל כי, "אנו בסמסונג רואים בטכנולוגיה דרך לחוות חוויות חדשות, וליצור תוכן בדרכים ייחודיות. כמובילה בינלאומית בתחומי הטכנולוגיה, סמסונג גאה ונרגשת להוביל גם את מרתון סמסונג תל אביב לעולמות התוכן הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. את המרתון הנוכחי החלטנו לקיים בסימן של חדשנות, איכות חיים, חוויה ללקוחות סמסונג ומשפחותיהם ותרומה לקהילה. הדבר בא לידי ביטוי בהקמת מתחם ראשון מסוגו המשלב את מיטב הטכנולוגיה של סמסונג במתחם מעוצב ועשיר בתוכן להנאת הציבור הרחב".

עוד הוסיפה ליפניק-לוי ש"סמסונג מאמינה ביצירת מוצרים ושירותים שמרחיבים אפשרויות לכולם, ומאמינה באחריות של כולנו כלפי החברה בה אנו חיים. זו גם הסיבה שסמסונג בחרה לפעול למען הקהילה באמצעות פרוייקט 'תעביר את זה הלאה'. בדומה למרתון ניו יורק ולמרתון פילדלפיה. אנו בסמסונג מבקשים לבסס פרוייקט זה במסגרתו יוכלו הרצים להגיע עם אימוניות ארוכות, אותן הם מעוניינים לתרום. בתחילת הריצה, לפני הזינוק, ימסרו אותן לדיילי סמסונג שיעמדו בצידי קו הזינוק. סמסונג מתחייבת לכבס את הבגדים החמים ולמסור אותם כאשר הם נקיים וריחניים לעמותות שנבחרו האוספות ביגוד לנזקקים". בהמשך לכך חשוב לציין כי מי מהרצים שיהיו מעוניינים למסור אימוניות, בגדים חמים ועוד קודם לתחילת המרתון יוכלו להביאן ל-SAMSUNG CITY , הבגדים יאספו במהלך כל השבוע במתחם.

מתחם CITY SAMSUNG  מיועד כאמור לכל המשפחה, ויכלול פעילויות מהנות רבות, החל במשחקים וסדנאות בישול חויתיות לילדים וכלה בהרצאות מקצועיות לרצים במרתון ובית קפה מעוצב להנאת ההורים. עוד יכלול המתחם חנות בוטיק מעוצבת, אשר תציע הנחות חסרות תקדים למגוון מוצרי סמסונג. בנוסף לכל אלו, יוצגו לראשונה בישראל טלויזיות בעלות מסך קעור בטכנולוגית ,UHD אשר הושקו לראשונה בתוך מתחם גן חיות דיגיטלי מרשים וייחודי.


המתחם יפעל בכיכר רבין  בימים:

יום ה': 20.2.14 13:00-22:00
יום ו': 21.2.14 10:00-15:00
יום ש': 22.2.14 19:00-22:00
ימים א'-ה': 23.2. 14-27.2.2014 10:00-22:00

20.2.2014




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג