סיכום תקופת אימונים למטולת 2012 

כשהתחלתי לחשוב שוב על מטולת (רכיבת אופניים רצופה ממטולה לאילת)  חיפשתי שיטת אימון שונה מהקודמת (מטולת 2009). ואז הגעתי לאימון ניסיון במעבדה (לפי ההבטחות "לא שיפרת לא שילמת")
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כשהתחלתי לחשוב שוב על מטולת (רכיבת אופניים רצופה ממטולה לאילת)  חיפשתי שיטת אימון שונה מהקודמת (מטולת 2009). ואז הגעתי לאימון ניסיון במעבדה (לפי ההבטחות "לא שיפרת לא שילמת")

מאת:אלי קלמן

 על "המעבדה" – כאן
 בדיקות במעבדה או בשטח – מה עדיף? כאן


בתחילה לקחתי סדרה קצרה וגם התחריתי בליגה למקומות עבודה. הסדרה היתה בתקופה בין העונות, וכשנפתחה העונה השנייה, מצאתי את עצמי משפר את ההישגים בצורה משמעותית, מבלי לרכוב יותר מידי בחוץ, והבנתי שיכול להיות שהשיטה כאן מתאימה לי ממספר סיבות:
1. פחות זמן על האופניים
2. שיפור יעילות

ואז התחלתי את הסדרה השנייה במעבדה, אשר כללה תכנית אימונים מסודרת. ביליתי על הטריינר ובמעבדה וגם התאמנתי ברכיבות בחוץ אך הכי אהבתי (מבחינת מיצוי יעילות ומשוב מיידי) להתאמן במעבדה ולראות את חלוקת ההספק והיעילות בכל רגל.

מבחינת שיפור השתפרתי בכל הדברים:
קאדנס, הספק, יעילות ומשקל (הורדתי בעזרת תוכנית האימונים האישית 8 קילו).

בחג האחרון, באימון הבלתי רשמי של קבוצת מומנטום וויליר, נוכחתי לדעת שהשיפור מאוד משמעותי, במיוחד בנס הרים. באימון הקודם רכבתי את נס הרים ביותר מ-31 דקות, ועכשיו אני עומד על 25:29 ועוד היד נטויה. כששואלים אותי למה במעבדה אני עונה שמבחינת יעילות אימון אין כמו במעבדה – ועובדה, אצלי זה עובד. 

כמו כן אתם מוזמנים ללוות אותנו במטולת למען הגברת המודעות לסרטן העין בשיתוף עזר מציון מתחילים מחדש.

הערת המערכת (POWERTRAINING):
.אלי אינו רוכב עלית, הוא רוכב חובב
ורציני אשר הציב לו מטרה ברורה (אשר היא עדיין לפניו) – 25.10.12 הנכם
מוזמנים ליצור קשר עם אלי ( דף הפייסבוק של אלעד פלטין ). היה לי הכבוד הגדול לראות
את אלי מתקדם צעד אחר צעד, בהרבה פרמטרים שונים ובכך לנסות ולהסביר – השיטה מיועדת לכולם, לכל רמה, גם אם אתה מתחיל וגם אתה ספורטאי, או רוכב מתקדם.
שיהיה לאלי המון בהצלחה במטולת
אלעד

24.10.2012


  אלי קלמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג