סיכום- מרוץ גזר ה-9

סיכום המירוץ ביום שישי, 13 במאי 2011, נערך מרוץ גזר בפעם ה-9 ברציפות. אחד אחרי השני, שטפו הרצים את שדירות הדקלים הארוכות, בדרכם לקו הסיום של אחד ממרוצי הנוף היפים בישראל.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סיכום המירוץ

ביום שישי, 13 במאי 2011, נערך מרוץ גזר בפעם ה-9 ברציפות. אחד אחרי השני, שטפו הרצים את שדירות הדקלים הארוכות, בדרכם לקו הסיום של אחד ממרוצי הנוף היפים בישראל.


מאת:אילן גולדמן


מרוץ גזר או בכינויו- "הטוסקנה של המרוצים," תם ונשלם. זו הייתה עוד הפקה מוצלחת, אשר יצאה לדרך מבית הרצל שביער חולדה, וחצתה את המטעים ושדות החיטה המופלאים של השפלה. הפעם מרוץ הגזר היה שייך כמעט כולו "למסטרים," אשר "השאירו אבק" לדור הצעיר.


את מקצה ה-10 ק"מ ניצח: בועז חבגני רגב  ממועדון איילות, אחריו, ובפער לא משמעותי, הגיע בייגן אסף מרצי מבשרת ציון. שלישי סיים רץ מסטר נוסף; טננבאום יאיר. כל השלישייה הראשונה ירדה מזמן של 4 דקות לק"מ.


זינוק בין שדרות הדקלים

בגזרת הנשים לא היו הפתעות כאשר אלונה אברין ממועדון M&M איילות (המתאמנת תחת שרביטו של הרץ מוטי מזרחי) מנצחת בזמן של -44:26 דקות, ופותחת פער של יותר מ-4 דקות על מיכל דרך מקאנטרי כפר סבא. במקום השלישי הגיע רון עטרה ממועדון איילות,בזמן של 51:58 דקות. גם מקצה הנשים ל-10 ק"מ נשלט באופן מוחלט על ידי "המאסטריות," אשר הראו לצעירות מהן שזה לא הגיל וגם לא התרגיל, אלא האימונים.


אלונה אברין-על ראש דוכן המנצחים

את מקצה ה-5 ק"מ ניצח רייכר נועם בן-ה17 בזמן מעולה אשר גם במקרה תואם את גילו: 17:17 דקות. מיד אחריו הגיע עמית נאמן, אחד מרציה הבכירים של מדינת ישראל בעבר ומאמן כיום. עמית הוכיח כי הנס עוד לא לח מרגליו, כאשר קבע תוצאה של 17:20 דקות- בחישוב פשוט, מהירות ממוצעת אשר עולה על 17-קמ"ש וזמן של פחות מ-3 וחצי דקות לק"מ. במקום השלישי הגיע אנטוני וולר רץ וותיק מהסוללים ירושלים אשר צלח את מרתון טבריה לראשונה ב-2001, אנטוני קבע זמן מצוין של 17:28, שוב פחות מ-3 דקות וחצי לק"מ. 

גם במקצה ל-5 ק"מ גברים, היו אלה "המסטרים" אשר שלטו ביד רמה (מלבד המנצח). 


בועז חבגני-רגב מסיים את מרוץ גזר ה-9

במקצה הנשים ל-5 ק"מ ניצחה חממי שרית בזמן מרשים של: 19:27 דקות, בכך ירדה מקצב של 4 דקות לק"מ. אחרי חממי, ובפער משמעותי הגיעה שירה וולר הצעירה מהסוללים ירושלים עם זמן של 25:32 דקות. אחרי וולר הייתה זו מלכיאור דפנה אשר חצתה את קו הסיום בתוצאה של 26:42  דקות. 
 

לקבלת התמונות שלכם ישירות לפייסבוק



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג