סטארקיסט אקשן סיטי ת"א

החוויה המטורפת חוזרת זה היה אמור להיות עוד קיץ חם בחיפה. כמו בכל שנה. כשחם בחיפה אנחנו נוהגים לרדת לרבוץ בים ולצנן גופנו במים הקרירים. אך באותה שנה (2010) נראה היה כי תכניות עומדות להשתנות. כבר מתחילת אותו הקיץ, מאות כרזות כיסו פניה של עיר מנומנמת והכריזו בקול רם: חיפאים תתעוררו!! יש לכם אקשן פלנט להשתתף בו. בהתחלה הגבנו בחשדנות חיפאית טיפוסית, אך מהרגע שקלטנו כי זה הולך לקרות אצלנו, קמנו ממרבצנו בים ובדקנו "היכן נרשמים". מהר מאוד שיחת היום הפכה ל: " אז תגיד יש לך מישהו לאקשן פלנט."  לצערי ולשמחתי, אני הייתי מצרך מבוקש לאקשן פלנט. גם ספורטאי וגם מתמצא בנפתולי העיר כמו שזקני העיר יכולים רק לחלום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

החוויה המטורפת חוזרת

זה היה אמור להיות עוד קיץ חם בחיפה. כמו בכל שנה. כשחם בחיפה אנחנו נוהגים לרדת לרבוץ בים ולצנן גופנו במים הקרירים. אך באותה שנה (2010) נראה היה כי תכניות עומדות להשתנות. כבר מתחילת אותו הקיץ, מאות כרזות כיסו פניה של עיר מנומנמת והכריזו בקול רם: חיפאים תתעוררו!! יש לכם אקשן פלנט להשתתף בו. בהתחלה הגבנו בחשדנות חיפאית טיפוסית, אך מהרגע שקלטנו כי זה הולך לקרות אצלנו, קמנו ממרבצנו בים ובדקנו "היכן נרשמים". מהר מאוד שיחת היום הפכה ל: " אז תגיד יש לך מישהו לאקשן פלנט."  לצערי ולשמחתי, אני הייתי מצרך מבוקש לאקשן פלנט. גם ספורטאי וגם מתמצא בנפתולי העיר כמו שזקני העיר יכולים רק לחלום

מאת:אילן גולדמן


שנה אחרי, האביב בפתח והשמש שוב יוצאת. אני קצת יותר תל אביבי, קצת יותר קול והנה אני מגלה כי האקשן פלנט עשה הגירה מרכזה ואפילו שינה שמו- סטארקיסט- אקשן סיטי.

בדיוק כמו שנה שעברה, מבול הטלפונים מתחיל. הפעם אלו לא רק חיפאים המתקשרים. הפעם אני מקבל שיחות מחברים מכל רחבי הארץ ואפילו מרחבי עולם. כולם רוצים לרדת תל-אביבה, כדי לקחת חלק בטירוף של האקשן-סיטי בפסח הקרוב. הם מנסים לשכנע אותי להצטרף. אין מצב שבעולם שלא אסכים.

מרוץ אקשן פלאנט חיפה – 2010

אז מה בעצם עושים בסטארקיסט אקשן סיטי תל אביב

לטובת התמים מביניכם, אשר מעולם לא שמעו עליו או לקחו בו חלק, אסביר מעט. הסטארקיסט-אקשן סיטי, הוא משחק אתגרי ענק, כאשר זירת המשחקים היא תל אביב, העיר שכולנו אוהבים לאהוב.

מאות צוותים, של 2-4 משתתפים כל אחד, יוצאים למרוץ אסטרטגי ברחבי תל-אביב, בניסיון לפתור כתב חידה בעל 12 רמזים. במשך חמש שעות תמימות, על ראשכם יפלו  משימות מאתגרות פיזית ומנטאלית, שלא מהעולם הזה.

הייתי שם ואני מתכוון- לא מהעולם הזה!!
אני רק יכול להגיד לכם כי בשנה שעברה נישקתי עז אך אל דאגה לשון לא שורבבה לה.

בסופו של יום, עליכם לבנות את המסלול הנכון ביותר מבחינה אסטרטגית ולהתנייד לאתרי משימות שונים ומשונים, תוך שאתם מבצעים משימות כמו טיפוס הרים, קליעה למטרה באומגה ומסלולי מכשולים למיניהם.


ואם אתם תוהים איך תגיעו ממקום למקום בעיר מפוקקת כתל-אביב?
התשובה היא פשוטה: תחבורה ציבורית חינמית למשתתפי המרוץ או על 2 רגליכם האיתנות זה כל הקונספט של המרוץ.

חוו את העיר דרך העיר ומה שיש לה להציע. אם תתעלו ותצליחו להיות בין הזוכים במרוץ, הרי שתוכלו לקבל חופשות בחו"ל, שעונים יוקרתיים והקרנות VIP לכל הג'מעה ב-יס פלנט. אך כמובן שיש גם עוד…

מי האבא של כל "הבלגן"


ה"סטארקיסט אקשן סיטי תל אביב" הינו הפקת ענק עם קונספט שטרם נראה כמוהו. רדיו תל אביב 102FM בשיתוף מאקו, עיריית תל-אביב, סטארקיסט וחברת שוונג יפיקו את האירוע אשר עלותו נאמדת ביותר ממיליון וחצי שקלים.


זהו גם יהיה אירוע הפסח המרכזי של העיר תל-אביב. רדיו תל-אביב כמובן יסקר את המרוץ עם יום שידורים מיוחד, והשדרנים עמרי רונן, עינת שרוף, עדי שילון, שני נחשוני, שמוליק טיאר וד"ר אריק אלפר הולכים להיות שם בשבילכם בנקודות שונות על מסלול.

הרשמה ל"סטארקיסט אקשן סיטי תל אביב" 2011- כאן

אילן גולדמן
אלוף ישראל לשעבר באופני כביש בעל תואר במזרחונות ומייסד Road Rush sports המציע בין השאר שירותי ייעוץ לרכישת אופניים.

קישורים: סטארקיסט אקשן סיטי תל אביב



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג