סופית: מרתון טבריה נדחה לתאריך חדש

עוד מסורת של שנים רבות נשברה בשל הקורונה וכעת העירייה פרסמה כי בשבועות הקרובים היא תפתח את ההרשמה למרתון בתאריך החדש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עוד מסורת של שנים רבות נשברה בשל הקורונה וכעת מרתון טבריה שהיה מתוכנן במקור ל-1 בינואר 2021 יידחה ל-26 בנובמבר 2021 בשל המגבלות הבריאותיות. העירייה פרסמה כי בשבועות הקרובים תפתח ההרשמה למרתון בתאריך החדש והוא ימשיך להיות מוגדר כאליפות ישראל במרתון על ידי איגוד האתלטיקה.

צילום: sportphotography

מרתון טבריה זינק לראשונה בשנת ב-31 בדצמבר 1977 והופק על ידי איגוד האתלטיקה ועיריית טבריה תחת השם "מרתון הכנרת". לאורך השנים הוא התקיים ביום שישי האחרון של כל חודש דצמבר ולאחר מספר שנים הוזז ליום שישי הראשון של כל חודש ינואר. המסלול שלו נבדק ומוכר על ידי ארגון המרתונים הבינלאומי Aims וכאמור הוא מוגדר כאליפות ישראל אליו מוזמנים רצים מאתיופיה וקניה על מנת לשבור את שיא המסלול.

בקרב הגברים שיא המסלול במרתון טבריה עומד על 2:07:30 שע' והוא נקבע על ידי פטריק טאמבווה מצרפת בשנת 2012. בשיא המסלול של אתלט ישראלי מחזיק זוהר זימרו שקבע 2:15:06 שעות בשנת 2012.

שיא המסלול לנשים במרתון טבריה הוא 2:25:45 שע' והוא נקבע על ידי היווט גברקידאן מאתיופיה בשנת בשנת 2017. ביטי דויטש מחזיקה בשיא המסלול של אתלטית ישראלית בזמן של 2:32:25 שע' אותו קבעה ב-2020.

דחיית המרתון כרוכה גם בהחלפת חברת ההפקה למרתון איתה נחתם חוזה חדש להפקת המרתון לתקופה של חמש שנים ובמסגרת זו תנהל חברת ההפקה החדשה שזכתה במכרז את אירועי התרבות בעיר ביניהם גם את מרוץ סובב כנרת, מרוץ אופניים עם קבוצות מקצועיות מחו"ל ותחרויות ספורט נוספות ועוד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג