סבב תחרויות דאונהיל יער ביריה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

צילום: עידן פלד


הצעה לבילוי בחנוכה – פסטיבל אקסטרים:
סבב תחרויות דאונהיל יער ביריה

מה אתם עושים בחנוכה? מסובבים סביבונים? מדליקים חנוכיות? בואו למופע אקסטרים "שידליק" לכם את החג…


אמיר כספי – מועמד לנצחון במקצה העילית גברים

לחובבי הצפייה בספורט אקסטרים מוצע בילוי בחנוכה ובשבוע שלפני כן. ב-23.12.05 וב-30.12.05, החל מהשעה 8:30 בבוקר ועד 15:00 ייערך סבב של שתי תחרויות דאונהיל ביער ביריה. התחרויות מאורגנות ע"י איוגד האופניים, מועדון האופניים Triple G והמועצה האזורית מרום הגליל וקק"ל.

למי שטרם מכיר את ענף הדאון-היל ההולך ומתפתח, תחרות הדאונהיל היא תחרות מסוג פרירייד "רכיבה חופשית". הרוכבים יורדים במהירות שיא במורד ההר כשנקודת ההתחלה נמצאת במעלה ההר ונקודת הסיום בתחתיתו. המנצח הוא זה שיורד מטה בזמן המהיר ביותר כמובן. בדרך קיימים מכשולים והרוכבים צריכים להפגין יכולת טכנית גבוהה על מנת להתגבר עליהם. המסלול ביער ביריה הוא באורך של כ-950 מטרים עם הפרש גבהים של 200 מטר. המסלול משופע במכשולים והוא כולל סינגלים בין עצים, מספר דרופים, קפיצתRoad Gap , ברמים, קפיצה מרמפה ועוד. מנצחי סבב תחרויות דאונהיל יער ביריה יוכרזו כמנצחי ליגת הדאונהיל 2005.


ניל גורן – האשה החזקה ביותר בדאון היל

התחרות נערכת לפי חוקי ה- UCI במבנה שיכלול, אימון רשמי ושני מקצים (ראנים) במסגרת התחרות עם מדידת זמנים לכל רוכב. הרוכב בעל הזמן המהיר ביותר ינצח.

כדי לבסס ולפתח את ענף הדאונהיל בארץ, המארגנים יפתחו שתי קטגוריות עיקריות אקספרט (חובבנים) ומקצוענים. בכל קטגוריה יהיו גם קטגוריות גיל ומין שונות.


נגה כורם – רק בת 13 ופוטנציאל של אלופה

המועמדים לניצחון בדירוג הכללי הם: נמרוד חמו, שהגיע במקום השני בתחרות ההכנה לאליפות העולם בקטגורית הנוער. אמיר כספי מחלוצי ענף הדאונהיל בארץ ודן דורון שבשנה האחרונה יצא לסבב תחרויות בחו"ל. במקצה הנערים צפוי מאבק צמוד בין שלומי חיימי לבין שגיב נגרקר. ובקרב הנשים הצטרפו לאחרונה מספר רוכבות חדשות. עובדה שמאפשרת עניין רב יותר בתחרות בקטגוריה זו. אם לא יהיו הפתעות, ניל גורן הרוכבת המובילה את ענף הפרירייד תנצח. אלונה לאוב-גלבוע, מוותיקות הדאונהיל, תשתתף ויתכן שאף תעפיל על ניל גורן. נגה כורם רוכבת בת 13 בלבד, בעלת פוטנציאל ענק בתחום הפרירייד גם היא הבטיחה תתן הופעה מרשימה.

פרטים מלאים על התחרויות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג