נצבע טורקיז: מעל 100 רצות ורצים מנבחרת שלוה למרתון ניו יורק צבעו את פארק הירקון

ההכנות של נבחרת שלוה למרתון ניו יורק נמשכות, והפעם הנבחרת של השנה שעברה והנבחרת של השנה רצו יחד חצי מרתון, בחוויה ייחודית. בין הרצים: הילה קורח, מושיק גלאמין, עמוס פם ועוד. חברי הנבחרת רצים למען גיוס תרומות לעמותת שלוה לאנשים עם מוגבלויות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת שלוה בריצה המשותפת | צילום: אור גפן

כל מי שחבר בקהילת הרצים של ישראל כנראה כבר שמע על נבחרת שלוה למרתון ניו יורק. אבל אם מישהו במקרה פספס, אז נזכיר – בתחילת חודש נובמבר 2022, יצאה לראשונה משלחת מישראל – "נבחרת שלוה" לאחד המרתונים היוקרתי ביותר בעולם, מרתון ניו יורק.

הנבחרת אשתקד הורכבה מ-65 רצות ורצים חובבנים אשר רצו את מקצה המרתון המלא (42.2 ק"מ) עבור ילדים עם מוגבלויות, וכל אחד מהם גייס תרומות עבור ילדי שלוה. השנה, המספר כמעט הוכפל ו-120 רצות ורצים מכל רחבי ישראל, מכלל המגזרים, הגילאים והמקצועות מרכיבים את הנבחרת וישתתפו במרתון ניו יורק, וזאת כדי שילדי ומשפחות שלוה יוכלו לכבוש את המרתונים האישיים שלהם על בסיס יומי. כי בשלוה מאמינים שלכל אדם, בכל גיל, מגיעה ההזדמנות לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

כחלק מההכנות הקדחתניות של חברי הנבחרת הכוללים ארבעה אימוני ריצה בשבוע תחת המאמן שליו ברוש, עם אימוני כח ולרוב גם שחייה ו/או אופניים, ישנם מפגשי ריצה משותפים שהופכים את הרצים לנבחרת שמטרתה אחת – לסיים את מרתון ניו יורק בהצלחה למען ילדי שלוה.

ביום שישי האחרון התקיים מפגש נבחרת, אך שונה, יוצא דופן וראשון מסוגו – אל מפגש הריצה בנוסף לחברי הנבחרת הנוכחית שייצאו למרתון בנובמר הקרוב, הצטרפו בוגרי הנבחרת של השנה שעברה. לראשונה התקבצו יחד כל חברי נבחרות שלוה-סקוני ורצו יחד למרחק של חצי מרתון.

הילה קורח ומשנה למנכל שלוה איתמר שבח לאחר הריצה | צילום: אור גפן

התוצאה הייתה מעל 100 רצים שצבעו את פארק הירקון בת"א בטורקיז, צבע החולצה של הנבחרת, כאשר העוברים ושבים לא ממש הבינו תחילה אם יש מרוץ או אירוע מיוחד. חדי העין יכלו לזהות גם חלק מהרצים והרצות, בהם המעצב ואיש הטלוויזיה מושיק גלאמין, מגישת מהדורת חדשות 13 הילה קורח, מנכ"ל רקיט הייג'ין עמוס פם, משנה למנכ"ל בנק יהב אסף גיל, אושיית הרשת צח סימון ועוד.

אגב, בקרוב עתידה להיפתח ההרשמה לנבחרת שלוה-סקוני למרתון ניו יורק 2024 באמצעות איסתא ספורט, הנציגה הבלעדית של מרתון ניו יורק בישראל. מכיוון שמדובר באחד המרתונים המבוקשים בעולם, אין אליו כרטיסים וניתן לרוץ בו רק דרך עמותה, או בהגרלה, שמתמודדים בה כמיליון איש מרחבי העולם. מוזמנים לעקוב אחרי שלוה ברשתות החברתיות וההודעה הרשמית צפויה לצאת בקרוב.

לאתר עמותת שלוה

עמוס פם ומשנה למנכ"ל שלוה איתמר שבח | צילום: אור גפן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג