משדרות ועד אצבע הגליל: טירוף המרוצים של סוף השבוע הקרוב

לפחות 11 אירועי ריצה שונים ייערכו ברחבי ישראל תוך כ-36 שעות: מיום חמישי בערב ועד שבת בבוקר. שוונג מביא את הרשימה המלאה, ואם עוד לא הצטרפתם, זה בדיוק הזמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ כפר סבא | צילום: צלמי שוונג

ידוע שקהילת הרצים בישראל הולכת וגדלה בשנים האחרונות, ואיתה גם כמות המרוצים שנערכים בכל רחבי הארץ. בסוף השבוע הקרוב, הדבר בולט במיוחד, שכן לפי בדיקת שוונג צפויים לפחות 11 אירועי ריצה שונים תוך כ-36 שעות – מיום חמישי בערב ועד שבת בבוקר. מרבית האירועים ייערכו ביום שישי, ומזג האוויר ביום זה צפוי להיות בהיר ואף חם מהרגיל.

סקרנו עבורכם את הרשימה המפוארת, כאשר לתחרויות נוספות תוכלו להיכנס בכל עת ללוח האירועים של שוונג. לפרטים נוספים ולהרשמה לכל אחד מהמרוצים, לחצו על שם המרוץ:

יום חמישי – 23.3
מרוץ הלילה של שדרות
: במרוץ 3 מסלולים – שניים תחרותיים ל-5 ול-10 ק"מ ומסלול עממי ל-2 ק"מ

מרוץ הפארק פתח תקווה: המרוץ ייערך בפעם הראשונה בפארק יצחק אוחיון, עם מקצה מרכזי ל-2.5 ק"מ, מקצה שליחים ל-4X600 מטר ומקצה עממי ל-600 מטר.

יום שישי 24.3
מרוץ נס ציונה: המרוץ ייערך בפעם ה-36 ובו 3 מקצים תחרותיים: 10, 5 ו-2 ק"מ (גם עממי), כמו כן מקצים עממיים ל-1.2 ק"מ, ל-300 מטר (אפרוחים) ומרוץ דגלים ל-140 מטר לכבוד 140 שנה לעיר.

צילום: צלמי שוונג

מרוץ קיסריה: במרוץ מקצה חצי מרתון וכן מקצים תחרותיים ל-10 ול-5 ק"מ, וכן מקצים עממיים ל-2 ק"מ ול-500 מטר (אפרוחים)

מרוץ הוד השרון: המרוץ ייערך בפעם ה-13, עם מקצים תחרותיים ל-10 ול-5 ק"מ, ומקצה עממי ל-2 ק"מ

מרוץ אצבע הגליל: מרוץ שנערך בשמורה באגמון החולה, עם מקצים תחרותיים ל-15 ק"מ, 5 ק"מ ומקצה עממי ל-2 ק"מ

לרוץ ברוח טובה: מרוץ חברתי כלל רשותי שנערך במטה אשר ומטרתו לקדם את רוח ההתנדבות והערבות ההדדית. מקצים תחרותיים ל-10 ול-5 ק"מ ומרצה עממי ל-1 ק"מ

מרוץ רעננה: המרוץ נערך זו השנה ה-32 ונקרא על שמו של סגן ניר נהרי ז"ל. מקצים תחרותיים ל-10 ק"מ (כולל מקצה לאופני יד) ומקצה עממי ל-3 ק"מ.

צילום: צלמי שוונג

מרוץ ראשון לציון: המרוץ יכלול מקצים ל-10 ק"מ תחרותי, 5 ק"מ תחרותי, 2 ק"מ תחרותי ועממי לילדים, 1200 מטר לתלמידי יסודי (כיתות ה'-ו'), 500 מטר לאנשים עם מוגבלות וכן מקצה 250 מטר אפרוחים.

לרוץ עם פיני: מרוץ חברתי ביער שוהם למען העלאת המודעות לתרומת כליה. מקצים של 15, 10 ו-5 ק"מ

יום שבת – 25.3
מרוץ כפר סבא: מרוץ הנערך זו השנה ה-31, עם מקצה תחרותי ל-10 ק"מ, מקצה עממי ל-2.5 ק"מ, מקצה הליכה ל-7.5 ק"מ. כולל קטגוריות לרצים עיוורים ולקויי ראייה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג