מרתון צ'נגדו בסין מועמד להפוך לשביעי בסבב המייג'ורס

הפופולאריות הגוברת של הריצה במדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה בעולם תביא אליה ככל הנראה גם את סבב המרתונים הגדולים בעולם וצ'נגדו צפויה לארח את המרתון השביעי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
העיר צ'נגדו בסין
העיר צ'נגדו בסין

רוצים לדעת מה הוא סבב המייג'ורס? היכנסו

העלייה הגוברת בכמות רצי המרתון בסין עשויה לגרום להפיכתו של מרתון צ'נגדו לאחד המרתונים בסבב המייג'ורס, יותר נכון למרתון השביעי. נכון להיום שישה מרתונים בעולם שייכים לסבב הזה: ברלין, ניו יורק, בוסטון, שיקגו, טוקיו ולונדון.

היעד הבא? העיר צ'נגדו | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא 
כל מה שרציתם לדעת על סבב המייג'ורס 
יצחק זימנר רץ את כל 6 המרתונים במייג'ורס ומספר על זה 
אליוד קיפצ'וגה ינסה שוב לרדת משעתיים בתנאים מיוחדים 

הגוף שמנהל את סבב המייג'ורס הודיע השבוע שמרתון צ'נגדו שנוסד רק ב-2017 מועמד להצטרף בשנים הקרובות לסבב. זה אולי מרתון פחות מוכר, ומדובר רק בעיר החמישית בגודלה בסין (בירת מחוז סצ'ואן), אבל כנראה שאי אפשר להתעלם משיגעון הריצה שהשתלט גם על המדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה בעולם.

בשני המרתונים שהתקיימו עד היום בצ'נגדו השתתפו בסך הכל 48 אלף רצים, והתכנון הוא שבמרתון הקרוב שיתקיים באוקטובר 2019 ירוצו לפחות 30 אלף רצים. נכון לעכשיו, מרתון צ'נגדו מועמד להצטרף לסבב כשאירוע אחר שכבר הוזכר כמועמד הוא מרתון סינגפור. בכל מקרה אפשר להבין שהתכנון הוא שהמרתון הנוסף שיהפוך לשביעי יתקיים באסיה.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג