מרתון ווינר ירושלים: 800 רצים מחו"ל כבר נרשמו

מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי ממשיך לשבור שיאים: חודשיים ליריית הזינוק מעל ל-800 רצים מ-42 מדינות שונות ברחבי העולם הבטיחו את השתתפותם במרתון ווינר ירושלים, שייערך זו השנה השנייה בבירה ביום ו’ 1.3.2013; השנה ניכרת עלייה משמעותית של רצים ממדינות שהן מעצמות מרתונים בהם: ברזיל, דרום אפריקה ויפן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי ממשיך לשבור שיאים: חודשיים ליריית הזינוק מעל ל-800 רצים מ-42 מדינות שונות ברחבי העולם הבטיחו את השתתפותם במרתון ווינר ירושלים, שייערך זו השנה השנייה בבירה ביום ו' 1.3.2013; השנה ניכרת עלייה משמעותית של רצים ממדינות שהן מעצמות מרתונים בהם: ברזיל, דרום אפריקה ויפן

מאת:מערכת שוונג


כחודשיים ליריית הזינוק של מרתון ווינר ירושלים וכבר עכשיו ניתן להכריז עליו אחד מאירועי הספורט הבינלאומיים המשמעותיים ביותר בישראל.

בשל מיקומו הייחודי, המסלול המאתגר ונופיו עוצרי הנשימה מרתון ירושלים מושך אליו המוני רצים מכל קצוות העולם וממגוון מדינות. ביחד עם אלפי הישראלים שישתתפו במרתון, ירוצו רצים מכל רחבי אירופה, אמריקה הצפונית והדרומית, אפריקה והמזרח הרחוק.

כ-800 רצים מ-42 מדינות שונות כבר נרשמו ומארגני האירוע צופים שבמרתון הקרוב ישתתפו כ-1700 רצים ממדינות זרות בעולם, כאשר למעלה מ-1000 ירוצו את המסלול המלא של 42.2 ק"מ. מדובר במספר חסר תקדים של רצים מחו"ל, ששום מרתון ישראלי לא הגיע אליו מאז ומעולם וזו רק השנה השלישית לקיומו של המרתון.

קבוצות הרצים הגדולות ביותר יגיעו מארה"ב, גרמניה, אנגליה, וצרפת, בעוד שהשנה ניכרת עלייה משמעותית של רצים ממדינות מעצמה של מרתונים בהם: ברזיל, דרום אפריקה, ויפן. מדינות נוספות עם נציגויות משמעותיות הינן פולין, רוסיה והולנד.  כמו כן, השנה לראשונה יגיעו רצים מפנמה, טרינידד וקוסטה ריקה.


חבורת החוד במרתון ווינר ירושלים 2012


ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים: " ההיענות הגדולה של רצים מרחבי העולם להגיע למרתון ירושלים הבינלאומי, מעידה על עוצמה ושמה של העיר ברחבי העולם. אני מזמין את כל האנשים, בארץ ובעולם, לבוא למרתון ירושלים 2013 וליהנות מחוויה ספורטיבית-תרבותית בלתי נשכחת לאורך נופיה ואתריה המרהיבים של ירושלים".

גורמים בכירים בענף המרתונים בישראל מציינים כי הביקוש הבינלאומי להשתתפות במרתון מציב את מרתון ירושלים כמוביל בישראל, והוא אכן קוצר שבחים בינלאומיים כאחד המרתונים המוצלחים בעולם. בשבוע שעבר נבחר המרתון כאחד מ-10 מרוצי האביב הבינלאומיים הטובים בעולם על ידי מגזין הריצה הבריטי Women's Running Magazine.

במסגרת קמפיין בינלאומי שערכה עיריית ירושלים בשיתוף עם משרד התיירות והרשות לפיתוח ירושלים, הורכבו עבור הרצים מחו"ל חבילות אירוח שכוללות גם כניסה למוסדות תרבות, מסעדות ואטרקציות בעיר.

מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי 2013 יתקיים זו השנה השלישית, ביום שישי ה-1 במרץ 2013. האירוע יחולק לארבעה מקצים: מרוץ מרתון מלא (42.195 ק"מ), מרוץ חצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ עממי למרחק של 4.2 ק"מ, ומרוץ הקהילות למרחק של 800 מטר.

מרתון ירושלים הוא ייחודי ביופיו ומאתגר בעליות והירידות המאפיינות אותו. לאורך המרוץ יחלפו הרצים על פני אתריה ההיסטוריים המרהיבים והחשובים של ירושלים, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, מושבה גרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים.

6.1.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג