מרתון ווינר טבריה 2013: הפרסים הכספיים עלו מדרגה

הוועדה המארגנת של מרתון ווינר טבריה הבינלאומי ה-36, בשיתוף עם טוטו ווינר, הגדילו משמעותית את הפרסים למנצחים הישראלים והאורחים מחו"ל ל-1.835 מיליון ש"ח. ניצחון ושבירת שיא ישראלי יבטיחו לבעליהם פרס של 40 אלף שקלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הוועדה המארגנת של מרתון ווינר טבריה הבינלאומי ה-36, בשיתוף עם טוטו ווינר, הגדילו משמעותית את הפרסים למנצחים הישראלים והאורחים מחו"ל ל-1.835 מיליון ש"ח. ניצחון ושבירת שיא ישראלי יבטיחו לבעליהם פרס של 40 אלף שקלים

מאת:מערכת שוונג


מרתון ווינר טבריה הבינלאומי ה-36 שיתקיים ב-10.1.2013 מביא בשורה גדולה גם בגזרת הפרסים הכספיים למנצחים, הן הישראלים והן בתחרות הבינלאומית. סך כל הפרסים, שעשויים להינתן במרתון ווינר טבריה 2013, יכול להגיע ל-1.835 מיליון שקלים.

הפרס הראשון למנצח והמנצחת באליפות ישראל במרתון גדל ביותר מ- 65%, מ-12 אלף שקלים ל-20 אלף (מותנה בתוצאה). אלוף ואלופת ישראל יוכלו להעשיר את חשבון הבנק ב-40 אלף שקלים, במידה ויקבעו שיא ישראלי. אלוף ישראל יצטרך לחצות את קו הסיום לפני שיעברו 2:14:21 שעות. זהו השיא שקבע היילה סטאין, במרתון ונציה לפני 9 שנים. אלופת ישראל תזדקק לזמן מהיר מזה שקבע נילי אברמסקי, בפריז לפני שמונה וחצי שנים, 2:36:36 שעות.


חבורת החוד במרתון טבריה 2012, העומק האיכותי הביא לשיא מסלול מרשים של 2:07:30 שעות

המנצח והמנצחת במרתון ווינר טבריה יוכלו לגרוף סכום מרשים של 100 אלף דולרים במידה וישברו את שיא המסלול. המנצח יצטרך לרוץ מהר מ- 2:07:30 שעות כדי לזכות בצ'ק המרשים.


המנצחת במרתון טבריה 2012 הייתה וולד גבריאל טינביט גידיי (אתיופיה) שקבעה 2:40:08 שעות. עבור 100 אלף דולרים המנצחת של 2013 תציטרך להיות מהירה ביותר מ- 18 דקות.


רצה אשר תרצה את אותו הסכום תצטרך לשבור את שיא המסלול בכמעט רבע שעה. שיא המסלול, של מרתון ווינר טבריה, יחגוג 20 שנים כשהרצות יוזנקו למהדורת 2013. בשנת 1992 קבעה הרצה הצ'כית, מריה סטארובסקה, 2:34:17 שעות ומאז הוא מחזיק מעמד. כדי לקבל את סכום 100 אלף הדולרים המובטח תצטרך רצה לחצות את קום הסיום טרם יורה השעון 2:22:00 שעות.


הצ'ק שהוענק למנצח ושיאן המסלול במרתון ווינר טבריה 2012, במהדורה הבאה הסכום יכול להיות כפול (צילום: יח"צ)

שלמה בן גל, יו"ר איגוד האתלטיקה הדגיש כי איגוד האתלטיקה בשיתוף עם עיריית טבריה רואים חשיבות עליונה בדאגה למשתתפים: "העלויות של קיום מרתון הן גבוהות מאוד. הוועדה המארגנת של מרתון ווינר טבריה, שכוללת את עיריית טבריה ואיגוד האתלטיקה, משקיעה מחשבה רבה ומאמץ עילאי על מנת לדאוג בראש ובראשונה לרווחת הרצים בפן המקצועי והארגוני. אנו מעדיפים להשקיע פחות בצד הפרסומי והשיווקי, אולם לכפר על כך בהשקעה הגדולה במתן פרסים למשתתפים. בשורה התחתונה הרצים המקצוענים מתפרנסים מהתחרויות הללו ואנו רואים לנכון, בראש ובראשונה, לתגמל אותם על ההשקעה הגדולה שלהם. עיריית טבריה וטוטו ווינר הם שותפים ראויים ואני שמח ומודה להם על שהחליטו להגדיל את הפרסים השנה".

אילן זיסר ויוסי שגב הם שני הזוכים האחרונים בהגרלת בהרשמה המוקדמת, וגם הם ירוצו במרתון ווינר טבריה ה-36 ללא עלות כספית.

אילן זיסר מרמת השרון ויוסי שגב סוסר ממושב ציפורי עלו בהגרלה האחרונה שביצעה הוועדה המארגנת של מרתון ווינר טבריה ה-36, אשר יתקיים ב-10.1.2013.

זיסר יזנק למרתון טבריה בפעם השלישית ברציפות. יהיה זה המרתון החמישי בו ישתתף. המרתון הראשון של זיסר היה ברומא בשנת 2009. כעבור שנתיים, אחרי שהשתתף במרתון טבריה ה-34, הוא השתתף גם במרתון תל-אביב. את שיאו האישי, קבע זיסר, בן ה-48, על המסלול בטבריה במהדורה האחרונה והוא עומד על 3:38:07 שעות.

זיסר מתאושש מפציעה ומקווה שזו לא תפריע לו להתייצב לקו הזינוק בעוד קצת למעלה משלושה חודשים, שמח למשמע הבשורה ששמו עלה בהגרלה, והסביר: "אני אוהב את מרתון טבריה בשל העובדה שזוהי נקודת המפגש של הרצים הישראלים", וכן בעובדה "שזהו המרתון היחיד בעל מסורת אמיתית בישראל".

זיסר במרתון ווינר טבריה 2012
(צילום: יח"צ)



עד כה נרשמו למעלה מ- 1500 רצים ורצות למהדורת המרתון של 2013. אילן סיזר ושגב סוסר היו למעשה המשתתפים האחרונים שעלו בגורל, מאחר שההגרלה התקיימה רק עבור המשתתפים שנרשמו בהרשמה המוקדמת, כפי שמצוין בתקנון ההשתתפות, וכפי שהובטח וכפי שהדבר נעשה בשנים האחרונות. אחרי שארבעה משתתפים כבר זכו לקבל חזרה את סכום הכסף אותו השקיעו בהרשמה המוקדמת, בתחילת השבוע עלו בגורל שני המשתתפים המאושרים האחרונים לשנה זו.

ההרשמה למרתון ווינר טבריה 2013 נמשכת, עדיין במחיר מוזל של 290 שקלים, עד ה-31 בחודש זה. לאחר מכן ההרשמה תתבצע במחיר הרגיל להשתתפות שהנו 365 שקלים, ואשר תימשך עד חצות ה-15 בדצמבר.

נכון לרגע כתיבת שורות אלו נרשמו רצים מ-14 מדינות, כאשר חוץ מישראל, הבטיחו השתתפותם רצים ורצות מארגנטינה, אוסטריה, בריטניה, קנדה, אתיופיה, צרפת, הונגריה, איטליה, יפן, קניה, ניו זילנד, נורבגיה וארה"ב.

4.10.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג