מרק בנסון מגייס תרומות במרתון טורונטו

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מרק בנסון



אולי תחשבו שאני מטורף, וכנראה שיש דרכים קלות יותר לחגוג את יום הולדת ה-40 מלבלות את זמן החופשי שלי בריצה של 42 ק"מ במרוץ מרתון.

אולם, אני מקוה שאחרי שתסיים לקרוא את המכתב הזה, תבין שלא איבדתי את השפיות.

אני אוהב לרוץ – הריצה משחררת ומחזקת אותי. אך יותר מכך, זכיתי להגיע לגיל 40 מתוך בריאות, לצידה של רעיה יקרה ושלושה ילדים בריאים, מלאי מרץ.
אני חש התרגשות עצומה והערכה עמוקה על שהגעתי בבריאות שלמה עד הלום. זאת בפרט לאחר שלדאבוני חזיתי לא מכבר באדם קרוב אלי אשר חלה במחלה קשה והלך לעולמו.

זאת הסיבה שהחלטתי להסב את הריצה שלי לטובת הכלל, לעזרה בגיוס תרומות ורכישת מכשיר הצלת חיים – אינקובטור שיועבר ליחידת הפגים בבית חולים החדש לילדים בעיר מגורי, נתניה.

ארבע פעמים בשבוע, אני לובש את מדי הריצה ויוצא למסע באזור מגורי, קילומטר אחר קילומטר לטובת המטרה.
כ"רץ חובב" אני משתתף במספר מרוצים ארוכי טווח בארץ.


קשה באימונים – מרק בנסון.

האתגר הגדול שלי יתהווה ב-20 באוקטובר. בתאריך זה, בעז"ה, אשתתף במרתון הבין-לאומי בטורונטו, קנדה. זו הפעם הרביעית שאני רץ במרתון בסדר גודל זה – 16 שנים לאחר הפעם הראשונה . כעת הצבתי לעצמי יעד – אתגר אישי, לסיים את המרתון בשלוש שעות ו-30 דקות. בכדי להשיג את האתגר הנרחב יותר – העומד מאחורי הפעולה – אני צריך את עזרתך.

ידיד קרוב התומך במסעי זה להצלת חיי תינוקות לקח על עצמו את הוצאות הטיסה ושהייה בקנדה ובזכותו, הכסף שיגויס ייזקף ישירות לזכות חשבון רכישת האינקובטור לבית החולים לניאדו.

בעזרתך, אני מקווה להעביר את המכשיר להצלת חיים במהירות האפשרית – ולתת את מתנת חיים – מתנת יום ההולדת היפה בעולם לפגים רכים שזה עתה נולדו.

אשמח אם תשלח את תרומתך – על ההמחאה יש לרשום "בי"ח לניאדו" ועל המעטפה יש לציין "עבור קרן לרכישת אינקובטור ע"י מרק בנסון". ניתן לשלוח את התרומות ישירות אלי או לידי חיים פכלר – יחסי-ציבור, בי"ח לניאדו, נתניה 42150.
קבלה מוכרת למס תשלח עבור כל תרומה.

האינקובטור שבכוונתי להעניק ליחידת הפגים יספק תקווה ובטחון להורי הפגים בנתניה והסביבה.


אינקובטור.

לא כמו בלידה רגילה, בה האם הטרייה יכולה להחזיק ולתקשר ישירות עם תינוקה דקות ספורות לאחר הלידה, הורי פגים ותינוקות בסיכון גבוה, יכולים רק להביט על ילדם הרך דרך מסך האינקובטור, כשכל גופו מכוסה מכשירים והוא מתאמץ לשרוד.

הסיכויים להישרדות התינוק עולים פלאים כשהוא שוהה בתוך אינקובטור מיוחד כזה, הכולל מוניטור ממוחשב ומערכת עירוי מתקדמת.

האינקובטור "שלי" יכלל בין שאר הציוד הרפואי שיכיל בית חולים החדש לילדים ע"ש קורל, הצמוד לבי"ח לניאדו העתיד להיפתח עוד השנה.

בי"ח החדש לילדים יספק את כל הצרכים הרפואיים של ילדים באזור השרון וישרה אוירה אכפתית וחמה, קרוב לבית. שני חלקים עיקריים של בית החולים יהיו הרחבה של אגף האימהות: מח' יולדות ומח' יונקים, שכבר היום מטפלים בכ-600 לידות בחודש. מתוך הלידות האלו, כ40- תינוקות נולדים טרם זמנם, ועבורם האינקובטור מהווה את הסיכוי לחיים.

בטוחני כי תסכים איתי שזאת מטרה נעלה ולמען התינוקות הזעירים -אני סומך עליך לעזור לי להשיג את מטרתי.

ברגשי תודה על השתתפותך הצפויה.

מרק



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג