מרוץ "רצים מהלב" – תוצאות ותמונות ראשונות

מרוץ "רצים מהלב" שנערך הבוקר לראשונה בפארק גני יהושע בתל אביב, בהשתתפות כ-900 רצים, הוכתר כהצלחה. הרץ האולימפי זוהר זימרו, מראשי הפעילים בעמותת "רצים מהלב": "אנחנו מאוד גאים ומקווים להפוך את האירוע למסורת שרק תלך ותגדל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ "רצים מהלב" שנערך הבוקר לראשונה בפארק גני יהושע בתל אביב, בהשתתפות כ-900 רצים, הוכתר כהצלחה. הרץ האולימפי זוהר זימרו, מראשי הפעילים בעמותת "רצים מהלב": "אנחנו מאוד גאים ומקווים להפוך את האירוע למסורת שרק תלך ותגדל"

מאת:מערכת שוונג


מרוץ "רצים מהלב" הראשון, אשר נערך הבוקר לראשונה בפארק גני יהושע בתל אביב הסתיים לפני זמן קצר והוכתר כהצלחה. במרכז האירוע עמד מקצה תחרותי למרחק של 5 ק"מ בו השתתפו מיטב הרצים בישראל, רבים מהם אלופי ישראל בעבר ובהווה, כגון הרץ האולימפי זוהר זימרו, יוסף גיזסצ'או, איילה סטאין, כוכב ביטאו, דסטאו סוונך ועוד. במקצה זה ניצחו מוגס טסמה, אשר שבר בשבוע שעבר את שיא ישראל בריצת 10,000 מטרים ומארי אליאס.



המקצה ל-5 ק"מ יוצא לדרך



הרצים מילאו את שבילי פארק הירקון


בנוסף נערך מקצה עממי לילדים ומבוגרים למרחק 1.5 ק"מ. 900 רצים השתתפו במרוץ ואליהם נוספו כמה מאות משתתפים שהגיעו לעודד וליהנות מההפנינג במקום, שכלל מוזיקה בראשותה של הדי ג'יי נינט טייב, הפעלות ספורט לילדים, מתנפחים לכל הגילאים, ג'ימבורי, זומבה ודוכני מזון.


המקצה העממי יוצא לדרך

די ג'יי נינט טייב מרקידה את המשתתפים


עמותת "רצים מהלב", שהוקמה בשנת 2008, היא יוזמה של בכירי הרצים למרחקים ארוכים בישראל, יוצאי אתיופיה. העמותה פועלת בשנים האחרונות לקידום ילדים ונוער ברחבי הארץ באמצעות מגוון תכניות המשתמשות בריצה כבסיס לתהליכים חינוכיים, ערכיים וקהילתיים. מדובר בתהליך שנתי במהלכו הילדים רוכשים כלים לחיזוק תחושת המסוגלות והערך העצמי, התמודדות עם הפסדים והצלחה, תכנון לטווח ארוך, פיתוח מנהיגות, נחישות והתמדה – אשר כולם מצויים בריצה בפרט (ובכל ענפי הספורט) ובחיים בכלל.

"זו התחלת הדרך מבחינתנו וכל הכבוד לכל מי שעזר לארגון", אומר זוהר זימרו, מראשי הרצים הפעילים בעמותה, "בעיני העמותה היא כלי חינוכי שמטפח ילדים ומאפשר להם לראות בספורטאים מודל לחיקוי. אני נורא שמח לראות את כל מי שבא לכאן בערב חג ואת הילדים שמחים, אני מאוד גאה בזה ואנחנו מקווים שהמרוץ הזה יהפוך למסורת שרק תלך ותגדל החל מהשנה".


זוהר זימרו


"נורא כיף לראות כל כך אנשים מגיעים לאירוע של העמותה שלנו", מוסיף הרץ הותיק
איילה סטאין
, גם הוא מהפעילים ב"רצים מהלב", "אני מקווה שבשנה הבאה זה כבר יגדל, שיהיה מקצה 10 ק"מ ונראה פה כבר כמה אלפי רצים, אבל יחסית לפעם ראשונה אפשר להיות מאוד שמחים ומרוצים". סטאין אומר כי אחת המטרות של העמותה מבחינתו היא "להרחיב את מעגל העוסקים הספורט בארץ ולעזור לטפח דור צעיר חדש, שילמדו מהדור הותיק".


איילה סטאין


ערן גל, מנהל הפעילות בעמותה, סיכם: "לאירוע הזה היו שתי מטרות: הראשונה, שיא לפעילות קבוצות הילדים שלנו, שפועלות לאורך כל השנה והשנייה, להיפתח לקהל הרחב, להזמין אנשים שרוצים להיות חלק מהדבר הזה "רצים מהלב", שיכירו אותנו. היתה אווירה מצוינת, כמות משתתפים מכובדת ויחסית לאירוע ראשון אפשר להיות מאוד מסופקים".

תוצאות – מקצה 5 ק"מ
דוכן מנצחים

1. מוגס טסמה (אתלטי אורן השרון) – 14:48
2. אנדלאו טאקלה (בת ים) – 14:55
3. מוקט פטנה (אתלטי אורן השרון) – 15:01


מוגס טסמה, הראשון בין הגברים, חוצה את קו הסיום


דוכן המנצחים: טסמה, טאקלה ופטנה (צילום: עופר ביידה)


דוכן מנצחות
1. מארי אליאס (ראש העין) – 17:54
2. אזאוונט טקה (אקלון קונדואיט) – 18:28
3. היידי יתום (מועדון ארוחת הבוקר) – 20:38


מארי אליאס, הראשונה בין הנשים, חוצה את קו הסיום



דוכן המנצחות: אליאס, טקה ויתום




14.5.2013




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג