מרוץ "רצים מהלב" בחג השבועות

מיזם חינוכי של רצי עילית יוצאי אתיופיה סוחף ילדים ומבוגרים לרוץ לקראת מטרה ולהרוויח את הדרך, תחת הקונספט "חינוך למרחקים ארוכים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מיזם חינוכי של רצי עילית יוצאי אתיופיה סוחף ילדים ומבוגרים לרוץ לקראת מטרה ולהרוויח את הדרך, תחת הקונספט "חינוך למרחקים ארוכים"

מאת:מערכת שוונג; צילום: גדי דגון

בערב חג השבועות ייערך הפנינג ספורט מיוחד במינו בגני יהושע בתל-אביב. עמותת 'רצים מהלב', שהוקמה בשנת 2008 על ידי בכירי הרצים למרחקים ארוכים בישראל, תערוך מרוץ בהשתתפות הקהל הרחב. האירוע יכלול ריצה תחרותית למרחק של 5 ק"מ, ולאחריה יגיע המקצה המרכזי שיכלול ריצה עממית משותפת לילדים ולמבוגרים למרחק של 1.5 ק"מ. בין המשתתפים במרוץ יהיו אלופי ישראל בהווה ובעבר למרחקים שונים – הרץ האולימפי זוהר זימרו, כוכב ביטאו, דסטאו סוונך, מוגס טסמה ועוד. 


נינט טייב תשתתף באירוע ותקפיץ את הקהל בעמדת הדי-ג'יי. בנוסף יתקיימו באירוע הפעלות ספורט היתוליות לילדים, מתנפחים לכל הגילאים, ג'ימבורי, זומבה ודוכני מזון.

עמותת 'רצים מהלב' היא יוזמה של בכירי הרצים למרחקים ארוכים בישראל, יוצאי אתיופיה. העמותה פועלת בשנים האחרונות לקידום ילדים ונוער ברחבי הארץ באמצעות מגוון תכניות המשתמשות בריצה כבסיס לתהליכים חינוכיים, ערכיים וקהילתיים. מדובר בתהליך שנתי במהלכו הילדים רוכשים כלים לחיזוק תחושת המסוגלות והערך העצמי, התמודדות עם הפסדים והצלחה, תכנון לטווח ארוך, פיתוח מנהיגות, נחישות והתמדה – כולם מצויים בריצה (ובספורט בכלל) וכולם מצויים בחיים. 



ערן גל, מנהל עמותת 'רצים מהלב', מספר: "כיום הפעילות מתקיימת במספר ערים וכבר בשנה הקרובה תורחב משמעותית על מנת לאפשר לעוד המוני ילדים מכל רחבי הארץ לקחת חלק בתהליך מכונן לחיים. מדובר במימושו של רעיון חברתי-תרבותי הקושר בין הספורט וקידום היכולת הגופנית והמנטאלית לבין פיתוח הערך העצמי ותחושת המסוגלות. מיזם חינוכי שבו הופכים הרצים הבכירים – המוכרים לרובנו בזכות סגנון הריצה הקליל הנדמה כריחוף ובזכות המספרים המרשימים לצד שמם –  למודל ולדוגמא אישית חיה עבור מאות ילדים. 



מרוץ 'רצים מהלב', שיתקיים ב-14 במאי, הוא גולת הכותרת של הפעילות. המרוץ הזה מיועד עבור הילדים – ילדי 'רצים מהלב' והילדים הפרטיים של כולנו – והם המטרה העיקרית שלו. כשהם יצאו לריצה שלהם, מאות צופים ורצים יעודדו אותם, ירוצו לצידם וילוו אותם, עד לסיומה המוצלח של הריצה ולתחושת הסיפוק וההעצמה האישית בסיומו. כי מגיע לילדים שלנו לחלום, ומגיע להם לגלות שהחלומות שלהם יכולים להתגשם. 



המרוץ יתקיים ביום שלישי ה-14 במאי, ערב חג שבועות, בין השעות 7:00 ל-12:00 בגבעת המופעים, גני יהושע, תל אביב.

להרשמה ולפרטים המלאים – אתר המרוץ



נותנות החסות הראשית למרוץ 'רצים מהלב' – חברת ורינט וחברת קונדואיט.

9.5.13



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג