מרוץ עין גדי – יוצאים לדרך חדשה

ההרשמה למרוץ עין גדי, אשר ייערך ב- 18 בחודש פברואר 2012, נפתחה. אירועי המרוץ הבינלאומי שוב יפתחו עם הטיפוס אל פסגת מצדה. לאחר המרוץ של השנה שעברה הופקו לקחים והמארגנים מבטיחים: "השנה דברים יעבדו כמו שצריך"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ההרשמה למרוץ עין גדי, אשר ייערך ב- 18 בחודש פברואר 2012, נפתחה. אירועי המרוץ הבינלאומי שוב יפתחו עם הטיפוס אל פסגת מצדה. לאחר המרוץ של השנה שעברה הופקו לקחים והמארגנים מבטיחים: "השנה דברים יעבדו כמו שצריך"

מאת:מערכת שוונג

מרוץ עין גדי הבינלאומי, ע"ש גיורא ותמר רון, יוזנק ב- 18.2.2012 למהדורתו ה- 29 במספר. המרוץ מפורסם בעיקר, בשל היותו מוביל מבין מרוצי חצי המרתון הקיימים בישראל כיום. אל המקצה ל- 21.1 ק"מ יצטרפו השנה כמו בכל שנה, המקצה ל- 10 ק"מ ומקצה ה- 2 ק"מ, כולם בנופיו הקסומים של אחד מהאזורים הייחודיים במדינה.

בשנה שעברה היו מספר תקלות אשר העיבו על תחושת הרצים והמארגנים כאחד. כדי להבטיח לכם הרצים מרוץ בסטנדרטים הגבוהים ביותר התייחסו המארגנים לתלונות העיקריות שהיו: בעיות בחלוקת המים בתחנות הרענון והשתייה, תהליך חלוקת מספרים מסורבל, ועיכובים בחניות.

כחלק מהפקת הלקחים, הגופים המארגנים והנפשות הפועלות מאחורי הקלעים, שוקדים מזה חודשים, כדי להבטיח לקהל הרצים את המרוץ הטוב ביותר ולאחר שנלקחו בחשבון המסקנות מהדוחות שהופקו מהמרוץ הקודם.

מה נשתנה העין גדי הזה

ראשית נחל בחלוקת הערכות שבועיים לפני שרגליכן תגענה לקו הזינוק. את הערכות תוכלו לבוא ולאסוף במשרדי חברת שוונג – הממוקמת בתל-אביב בכתובת דובנוב 10.

אפשרות נוספת ומומלצת: איסופה של הערכה בקיבוץ עין גדי ביום שלפני. אפשרות זו תתאים ביותר לאלו השוהים באזור לקראת התחרות.

כחלק מתהליך הפקת הלקחים, החלטנו להציב השנה יותר עמדות חלוקה בשטח הארוע, כאשר זאת תתבצע על פי סדר המקצים. העמדות יהיו מסווגות על פי סדר ה- א' ב'.


שדה הרצים גדל מידי שנה וחלוקת המים דורשת התארגנות מתאימה.
השנה החלטנו לשים דגש מיוחד על כמות המים בק"מ ה- 5 וה- 7.5 לטובת רצי חצי המרתון. זאת כדי לאפשר לכם ריצה שקטה, שלווה, ורוויה בכל המים להם תזדקקו.


גם בנקודת הסיום השנה, תתוגבר כמות המים באופן משמעותי. בעקבות מסקנות הוועדה הבוחנת, החלטנו להכפיל את כמות ההמים בסיום ואף נקים למענכם מתחם מתזים להתרעננות.


זינוק לחצי המרתון במרוץ עין גדי 2011


דרך הכורכר המשמשת לסיום הריצה, תעבור בקרוב סלילה ואנו מקווים כי תוחלף באספלט עוד לפני המרוץ. כל זאת כדי להבטיח סיום יציב ונעים. מתחם ההפנינג בסיום יעבור עיבוי משמעותי, ותוכלו להנות ממופעים רבים ומוסיקה חיה. 

וכמובן אל תשכחו את מרוץ מצדה שיתקיים בפעם השנייה ברציפות ביום שלפני. בשנה שעברה, המרוץ המיוחד משך חברי כנסת ואת טובי הרצים האתגריים במדינה, שהעפילו במעלה שביל הנחש אל פסגתו של אחד מהאתרים הייחודיים במורשתה של הארץ.


פרטים והרשמה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג