מרוץ כפר סבא 2015 || אירוע ריצה לכל המשפחה

מרוץ כפר סבא ה-25 הוא לא רק אירוע ריצה, אלא אירוע לכל המשפחה. אלפי תושבי כפר סבא יגיעו לקחת חלק באירוע ספורט גדול וחווייתי ולהשתתף במגוון מקצי ריצה לכל גיל ולכל יכולת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ כפר סבא
מרוץ כפר סבא

מרוץ כפר סבא הוא אחד מאירועי הריצה המקומיים המהנים ביותר עם אחוז משתתפים גבוה ועם פעילות ענפה לכל המשפחה. המרוץ הוא על שמו של רס"ל זיו בללי, שנהרג במלחמת לבנון השנייה ומתקיים זו השנה ה-25. במרוץ צפויים להשתתף כ-9,000 אנשים ועוד אלפי צופים ומעודדים ברחובות העיר – בקיצור חגיגת ריצה אמיתית.

11125_21

במרוץ צפויים להשתתף כ-8,000 אנשים ועוד אלפי צופים ומעודדים ברחובות העיר | צילום: צלמי שוונג

תהיה זו הפעם התשיעית בה ינציח המרוץ את זיו בלאלי ז"ל, אשר נפל במלחמת לבנון השנייה. אלי בלאלי, אביו של זיו ז"ל, הוא דמות מוכרת בענף הריצות הארוכות והטריאתלון בישראל ובתרבות הספורט של העיר כפר סבא. המשפחה החליטה להנציח, את שמו של הבן דרך הספורט ואלפי אנשים בוחרים לכבד את זכרו דרך אחד האירועים הגדולים והמרגשים של תרבות הספורט הישראלית. זיו בלאלי, עשה את שירות המילואים שלו בחטיבת הצנחנים הצפונית ונפל בי"ב באב במלחמת לבנון השנייה, בעת האירוע הקשה בכפר גלעדי, בו נהרגו 12 אנשי מילואים מפגיעת קטיושה. הטיל נפל בשעה 12:00 בחלק המערבי של בית הקברות של כפר גלעדי, וקטע את חלומם של 12 איש וזיו ביניהם. זיו היה בן 28 בנפלו.

אילו מקצים צפויים לנו השנה?
מקצה 10 ק"מ: כבכל שנה יהיה את מקצה ה-10 ק"מ בו צפויים להשתתף כ-1,200 רצים חובבים ולצידם גם רצים מקצועיים שינסו לנצח במרוץ ולשבור את שיא המסלול שבו. השנה אחוז המשתתפים תושבי העיר כפר סבא צפוי לגדול, מה שמעיד על מודעות גבוהה לספורט ולבריאות בקרב תושבי העיר. במרוץ תשתתף גם קבוצת ריצה של עובדי מרכז רפואי מאיר. הקבוצה מורכבת מאנשי צוות מהמגזרים השונים: רופאים, אחיות, פרא רפואי, מנהל ולוגיסטיקה.

לפרטים נוספים והרשמה למרוץ כפר סבא

מקצה 2 ק"מ עממי: במקצה זה צפויים להשתתף כ-7,000 רצים תושבי העיר, מה שהופך אותו לאחד המרוצים העממיים הגדולים ביותר בארץ. בין המשתתפים ילדים שהקדימו להירשם במאורגן דרך בתי הספר, אליהם הצטרפו ביום האירוע משפחות, קבוצות של מקומות עבודה ומועדוני ספורט שהתארגנו יחד לרוץ ולכן ניתן לכנות מקצה זה כמקצה באווירה קהילתית מהנה.

מרוץ כפר סבא

כבכל שנה יהיה את מקצה ה-10 ק"מ בו צפויים להשתתף כ-1,200 רצים. מרוץ כפר סבא | צילום: צלמי שוונג

מקצה 7.5 ק"מ הליכה: על מנת לגוון יש במרוץ גם מקצה הליכה למרחק של 7.5 ק"מ, והמסלול יעבור גם בתוך הפארק העירוני. מקצה ההליכה גדל משנה לשנה ומאפשר לכל המעוניינים בהליכה ספורטיבית מהירה, במסלול מסומן ומאובטח, לצעוד יחד עם מאות הלכים ולהנות מחוויה ספורטיבית. המשתתפים יקבלו את חולצת המרוץ, ובסיום המסלול גם תעודה ומדליה.

הורים וילדים מוזמנים לצפות ולהשתתף במרוצים ובהופעות הראווה שיערכו על במת כיכר העיר כחלק מאירועי המרוץ, שיכלול בין היתר קרקס שחור לבן, מופע שירה, טריוויה ספורט לקהל, הפעלת זומבה, ליצן, להקות מחול ממועדוני הספורט האיכותיים ביותר מכפר סבא יופיעו ועוד הרבה הפתעות. האירוע באופיו מושך קהל רב ולאו דווקא ספורטאים, כולם נהנים מהיצע רב של אטרקציות במקום, מאווירה חגיגית, ממוסיקה טובה, ממוצרים שעומדים למכירה, ומצפייה במופעים יפים ומקפיצי מצב רוח. מרוץ כפר סבא מהווה אופציה טובה לבילוי משפחתי בשבת. רצים רבים מכל קצוות הארץ מביאים עמם את בני המשפחה ובטוחים שייהנו במקום בזמן שהם רצים.

למרוץ נותני חסות מסורתיים ביניהם עיתון ידיעות השרון, קאנטרי כפר סבא, חברת ברוקס, נותנת חסות מסורתית מזה 10 שנים ומועדון גרייט שייפ.

לנוחיותכם חברת ברוקס תעמיד דוכן מכירת נעלי ריצה ביום שישי שלפני המרוץ לחלוקת ערכות לרץ ולמכירת נעלי ספורט וגם ביום שבת של המרוץ. החנות תוצב במדרחוב ירושלים והיא  מותאמת למשתתפי המרוץ ולתושבי כפר סבא.

הורים ילדים וטף מוזמנים לצפות ולהשתתף במרוצים ובהופעות הראווה שיערכו על במת כיכר העיר כחלק מאירועי המרוץ שיכלול בין היתר קרקס אפריקאי, מתופפים, אנשי קביים חגיגיים, מופע ברייקדאנס מדהים ולהקות מחול ממועדוני הספורט האיכותיים ביותר מכפר סבא יופיעו ועוד הרבה הפתעות .

לאור ההצלחה שנה שעברה החליטו רשות הספורט ומנהלי פאב גלובאל בר לפנק גם השנה את כל רצי ה-10 ק"מ בערב חברתי מהנה והזמנה לבירה בפאב גלובאל בר, שסמוך להום סנטר. בערב זה יקבלו הרצים את הערכות לרץ וייהנו מהופעה טובה שבעלי הפאב הזמינו עבורם. הערב ייערך ביום רביעי 11.3.15.

לפרטים נוספים והרשמה למרוץ כפר סבא




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג