מרוץ כפר סבא ה-24 | אירוע ריצה לכל המשפחה

מרוץ כפר סבא ה-24 הוא כבר מזמן לא רק אירוע ריצה, אלא אירוע לכל המשפחה. אלפי תושבי כפר סבא יגיעו לקחת חלק באירוע ספורט גדול וחווייתי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מרוץ כפר סבא ה-24 הוא כבר מזמן לא רק אירוע ריצה, אלא אירוע לכל המשפחה. אלפי תושבי כפר סבא יגיעו לקחת חלק באירוע ספורט גדול וחווייתי

מאת:מערכת שוונג


מרוץ כפר סבא כבר הוא אחד מאירועי הריצה המקומיים המהנים ביותר עם אחוז משתתפים גבוה והפעלות לכל המשפחה. המרוץ הוא על שמו של רס"ל זיו בללי, שנהרג במלחמת לבנון השנייה ומתקיים זו השנה ה-24. במרוץ צפויים להשתתף כ-8,000 אנשים ועוד אלפי צופים ומעודדים ברחובות העיר. אז מה אתם עושים בשבת ה-8.3?


מרוץ כפר סבא לכל המשפחה צילומים:עיריית כפר סבא


אילו מקצים צפויים לנו שם השנה?
מקצה ה-10 ק"מ בו צפויים להשתתף כ-1,000 רצים. השנה אחוז המשתתפים תושבי העיר כפר סבא צפוי לגדול, מה שמעיד על מודעות גבוהה לספורט ולבריאות בקרב תושבי העיר. השנה תשתתף גם קבוצת ריצה של עובדי מרכז רפואי מאיר. הקבוצה מורכבת מאנשי צוות מהמגזרים השונים: רופאים, אחיות, פרא רפואי, מינהל ולוגיסטיקה .

מחלקת הספורט בשיתוף עם הפאב גלובאל בר, החליטו לפנק את רצי ה-10 ק"מ הכפר סבאים בערב חברתי מהנה והזמנה אישית לבירה בפאב גלובאל בר החדש, שסמוך להום סנטר. בערב זה יקבלו הרצים את הערכות לרץ וייהנו מהופעה טובה שבעלי הפאב הזמינו עבורם. הערב ייערך ביום רביעי 5.3.14 .


במקצה ה-10 ק"מ צפויים להשתתף 1,000 רצים


מקצה 2 ק"מ עממי בו צפויים להשתתף כ-6000 רצים תושבי העיר. זהו המרוץ העממי הגדול ביותר בארץ, בין המשתתפים ילדים שהקדימו להירשם במאורגן דרך בתי הספר, אליהם הצטרפו ביום האירוע משפחות, קבוצות של מקומות עבודה ומועדוני ספורט שהתארגנו יחד לרוץ, מקצה באווירה קהילתית מהנה.

השנה הארכנו את מקצה ההליכה מ-6 ק"מ ל-7.5 ק"מ, והמסלול יעבור גם בתוך הפארק העירוני. מקצה ההליכה גדל משנה לשנה ומאפשר לכל המעוניינים בהליכה ספורטיבית מהירה, במסלול מסומן ומאובטח, לצעוד יחד עם מאות הלכים ולהנות מחוויה ספורטיבית. המשתתפים יקבלו את חולצת המרוץ, ובסיום המסלול גם תעודה ומדליה. במקצה זה תשתתף גם השנה קבוצה של ספורטאים לקויי ראיה.


גם מי שאינו רץ מוזמן לעודד ולקחת חלק פעיל במרוץ


הורים וילדים מוזמנים לצפות ולהשתתף במרוצים ובהופעות הראווה שיערכו על במת כיכר העיר כחלק מאירועי המרוץ, שיכלול בין היתר קרקס שחור לבן, מופע שירה , טריוויה ספורט לקהל, הפעלת זומבה ,ליצן , להקות מחול ממועדוני הספורט האיכותיים ביותר מכפר סבא יופיעו ועוד הרבה הפתעות .

האירוע באופיו מושך קהל רב ולאו דווקא ספורטאים, כולם נהנים מהיצע רב של אטרקציות במקום, מאווירה חגיגית, ממוסיקה טובה, ממוצרים שעומדים למכירה, ומצפיה במופעים יפים ומקפיצי מצב רוח .

מרוץ כפר סבא מהווה אופציה טובה לבילוי משפחתי בשבת. הרבה רצים מכל הארץ מביאים עמם את בני המשפחה ובטוחים שייהנו במקום בזמן שהם רצים.

למירוץ נותני חסות מסורתיים ביניהם עיתון ידיעות השרון, קאנטרי כפר סבא וג'ינגה, חברת ברוקס, נותנת חסות מסורתית מזה 10 שנים, נותן חסות נוסף הינו מועדון גרייט שייפ המכין הפתעה לתושבי העיר חובבי הריצה בשיתוף עם מחלקת הספורט, פרטים תקבלו ביום המירוץ.


הורים וילדים מוזמנים לצפות ולהשתתף במרוצים


לנוחיותכם חברת ברוקס תעמיד דוכן מכירת נעלי ריצה ביום שישי שלפני המירוץ לחלוקת ערכות לרץ ולמכירת נעלי ספורט, החנות תוצב במדרחוב ירושלים ובמקרה של גשם בבית ספיר, החנות מותאמת למשתתפי המירוץ ולתושבי כפר סבא.


לפרטים נוספים והרשמה למרוץ – לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג