מרוץ חולון יוצא לדרך!

המרוץ יתקיים ביום שישי ה-19 לאוקטובר 2012 בפארק פרס, חולון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המרוץ יתקיים ביום שישי ה-19 לאוקטובר 2012 בפארק פרס, חולון

מאת:מערכת שוונג; צילום: טל קירשנבאום

במרוץ בחסות חברת "סאקוני" יתקיימו שלושה מקצים: מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ לנערים ו-3 ק"מ לנערות במסגרת אליפות ישראל.

מרוץ חולון ל-10 ק"מ, אשר נחשב לאחד המרוצים המקצועיים ביותר בארץ, חוזר לאחר הפסקה בת שנתיים. המרוץ בחסות "סאקוני" מושך לחולון אלפים מטובי הרצים בישראל בכל הגילאים, לתחרות יוקרתית על זכייה לא רק במקומות הראשונים, אלא גם בקטגוריות הגיל השונות- עד גיל 70 פלוס.

הריצה הפכה זה מכבר לאחד מסוגי הספורט הפופולריים במדינה. עשרות אלפי רצים גומאים מרחקים בשבילים ובכבישי ארצנו, כחלק מאורח חיים בריא ופעיל. המחלקה לספורט בעיריית חולון מעודדת את המגמה ומקיימת את מרוץ חולון כמיטב המסורת וברוח החזון העירוני "חולון עיר בריאה ומקיימת".
במקביל למרוץ התחרותי לבוגרים, יתקיימו מרוצים לנוער במסגרת אליפות ישראל לגילאי 19- 5 ק"מ לנערים, ו-3 ק"מ לנערות. אל עשרות המתחרים הטובים בארץ יצטרפו 3,000 תלמידי שכבות י"א – י"ב מ-10 מוסדות החינוך בעיר, שיקיימו תחרות אישית וקבוצתית ביניהן. 

לדברי יגאל אייל, מנהל המחלקה לספורט ולחינוך גופני בחולון, עיקר חשיבות מרוץ הנוער היא בעצם ההכנה וההשתתפות של הנוער המקומי באתגר של ריצה, כחלק מפיתוח הכושר הגופני, ההכנה לצה"ל והשמירה על אורח חיים בריא. 

מסלול המרוץ ל-10 ק"מ יעבור בשדרות המרכזיות בעיר, בכבישים שטוחים, המאפשרים לרצים לרוץ בנוחיות ולמצות את יכולתם. אלפי רצים מרחבי ישראל מגיעים כדי ליהנות מהארגון המקצועי של המרוץ. לאורך הדרך ימתינו לרצים מעודדים – לא רק העוברים ושבים, אלא גם קבוצות עידוד של בתי הספר בעיר שיקבלו את פניהם, כמו גם3 תחנות מים לאורך הציר, שיספקו להם בקבוקי שתייה, בנוסף למקלחת מים שתצנן את חום גופם.  באזור הכינוס בפארק פרס, ימתינו לרצים אקספו של מוצרי ספורט ובריאות והפנינג ססגוני עם מופעים וקצב.
ביום האירוע תעניק "סאקוני" לרצים ולצופים הנחות על מגוון נעליים, ביגוד,שעונים, תיקים ואביזרים לריצה והליכה.


להרשמה ופרטים נוספים: www.sport-holon.co.il


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג