מרוץ התחתונים השני בארץ יוצא לדרך- למקומות, היכון, צא!!

ביום שישי, 28 בחודש דצמבר 2012,  יתקיים שוב, ע"פ המסורת, מרוץ בגני יהושע – הרצים ירוצו בתחתונים, על מנת לקרוא לציבור הרחב להבין את החשיבות שיש למניעת סרטן המעי הגס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שישי, 28 בחודש דצמבר 2012,  יתקיים שוב, ע"פ המסורת, מרוץ בגני יהושע – הרצים ירוצו בתחתונים, על מנת לקרוא לציבור הרחב להבין את החשיבות שיש למניעת סרטן המעי הגס

מאת:מערכת שוונג



היזמה אומצה על ידי עמותת "צו מניעה" 1 בדומה לפעילות שמתקיימת בהצלחה בארה"ב מזה שנתיים, כאשר הבחירה לרוץ בתחתונים מגיעה מהרעיון שעומד מאחרי הדרכים למניעת סרטן זה.

המרוץ הראשון, שהתקיים בשנה שעברה, זכה להצלחה גדולה והשתתפו בו מאות רצים וידוענים. האירוע זכה לכיסוי תקשורתי רחב בטלביזיה, רדיו אינטרנט ועיתונות ארצית ומקומית.

סרטן המעי הגס הינו הסרטן השני בקטל בישראל: מדי יום 5 אנשים (גברים ונשים כאחד) נפטרים ממנו ועוד 11 מקבלים את הבשורה על הימצאות הסרטן בגופם!.

החדשות הטובות – זהו הסרטן העיקרי ממנו ניתן להימנע לחלוטין על ידי בדיקות שונות, בניהן בדיקת הקולונוסקופיה. הבדיקה באמצעותה ניתן גם לוודא כי אינך נמצא/ת בסיכון, אך המאפשרת גם 'חיסון' בו זמנית ע"י כריתת פוליפים. שניים במחיר אחד: בדיקה וטיפול. הבדיקה מתבצעת ע"י החדרת מצלמה זעירה דרך פי הטבעת. מכאן ההקבלה למרוץ דווקא בתחתונים, וכמו כן הסיסמא המלווה את המרוץ "תזיזו ת'תחת ורוצו להיבדק".

האירוע יתקיים ביום שישי ה 28/12/2112- בשעה 10:00 במיתחם הספורטק בגני יהושע, ובו ייקחו חלק מתנדבים, קבוצות ריצה, אצנים, ועוד.



"אם נצליח להציל עוד אדם אחד, הרי זה היה שווה את המאמץ"

עמותת "צו מניעה" היא עמותה ללא מטרות רווח ומטרתה לעורר את המודעות לבדיקות הסקר השונות (דם סמוי, קולונוסקופיה), הנגישות לציבור ללא תשלום.

פרטים על האירוע כאן

14.10.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג