מרוץ השליחים מי-ם אל ים נותן לכם נקודות

מירוץ PRO:SPORT אולטרה המאורגן השנה כמרוץ שליחים מי-ם אל ים מאפשר צבירת נקודות למרוץ ULTRA TRAIL MONT BLANC. המקצה ל-125 ק"מ מזכה את המשתתפים בו ב-3 נק’ והמקצה ל-60 ק"מ מזכה את המשתתפים בו ב-1 נק’ עבור המרוץ ultra trail mont blanc
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מירוץ PRO:SPORT אולטרה המאורגן השנה כמרוץ שליחים מי-ם אל ים מאפשר צבירת נקודות למרוץ ULTRA TRAIL MONT BLANC. המקצה ל-125 ק"מ מזכה את המשתתפים בו ב-3 נק' והמקצה ל-60 ק"מ מזכה את המשתתפים בו ב-1 נק' עבור המרוץ ultra trail mont blanc

מאת:מערכת שוונג


מרוץ UTMB ידוע כאחד ממרוצי האולטרה האיכותיים ביותר וגם בין הקשים ביותר בעולם, גם בגלל כמות האנשים הגדולה שמעוניינים להשתתף במרוץ, וגם בגלל רמת הקושי הגבוהה של המסלול. לכן, על מנת להשתתף בו יש לצבור כמות מסוימת של ניקוד, הניתנת על-ידי השתתפות במרוצי אולטרה שונים ברחבי העולם, אשר מוכרים על ידי מארגני המרוץ. למרוצים אלו צריכה להיות דרגת קושי מסוימת או זמן הגבלה מסוים להשלמת הריצה. 

מרוץ פרוספורט-אולטרה מוכר על ידי הגופים המארגנים של UTMB כאחד המרוצים אשר מקנים למשתתפים בהם ניקוד לרישום מאז שנת 2009 כאולטרה-מרתון שנערך בישראל. בשנת 2013 כל משתתפי המקצה ל-125 ק"מ יקבלו 3 נקודות לרישום לUTMB ומשתתפי המקצה ל-60 ק"מ יקבלו נקודה אחת.

רצים שמעוניינים להשתתף במקצה ה-100 ק"מ בUTMB חייבים לצבור סך הכל 7 נקודות על ידי נטילת חלק במרוצי אולטרה שונים בכל קצוות התבל בשנתיים הקודמות למרוץ עצמו, ואז להגיש בקשה לקבלת מיקום במרוץ UTMB. 


מרוץ פרוספורט אולטרה נערך לראשונה בשנת 2007 באזור המקיף את הקיבוץ דפנה. 72 איש השלימו את המקצה ל-53 ק"מ. בשנה שלאחר מכן המסלול הוארך עד 60 ק"מ על מנת לציין ולחגוג 60 שנות עצמאות של מדינת ישראל. ב-2008 המסלול הוארך שוב עד ל-80 ק"מ, וב-2010 ו-2011 אורך המסלול עמד על 100 ק"מ.



בשנת 2013 מצאנו בית חם תחת קורת גגה של קק"ל. אימצנו את המסלול של קק"ל וגם את מסגרת הארגון החדשה של 'מרוץ שליחים', ובמתכונת זו אנו מתכוונים לערוך את המרוץ שלנו מדי שנה. השנה אנו מוזנקים בירושלים ומגיעים לתל-אביב, אולם בשנה הבאה, ב-2014, נעשה ההיפך – נוזנק בתל-אביב ונצלח את המסלול לכיוון ירושלים.

תאריכי המרוץ 'פרוספורט אולטרה' השנה הם 4-5.4.2013, המשתתפים יוצאים לדרכם החל מהשעה 20:00 בערב, ביום חמישי, ומסיימים סמוך לחופיה של תל-אביב בשעות הבוקר של יום שישי.

למקצה של 125 ק"מ כבר נרשמו 26 אנשים.

41 איש רשומים למקצה של 60 ק"מ.

יותר מ-900 אנשים ישתתפו במרוץ שליחים.

21.3.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג