מרוץ הלפיד בחנוכה בניצנה

מרוץ הלפיד בחנוכה מספק את כל הסיבות הנכונות לריצה או רכיבה ברמת הנגב. דיונות חול, ירוק של חקלאות, עתיקות, פעילות לכל המשפחה, מסלולים לכל הרמות, והעיקר, מסר חברתי של שיתוף אוכלוסיות מכל הסוגים, למען החלשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ הלפיד ניצנה
מרוץ הלפיד ניצנה

מרוץ הלפיד בניצנה, שיתקיים בשבוע הבא, הוא הרבה יותר מעוד פעילות ספורטיבית אתגרית. המפעל הייחודי מתקיים בחנוכה הקרוב (18-19 בדצמבר) בשיתוף עם "הרוח הישראלית", חברה שהוקמה על ידי הסוכנות היהודית במטרה להוביל מעורבות ואחריות חברתית בישראל כדי לצמצם פערים בין האוכלוסיות. באתר שברמת הנגב יתקיימו תחרויות אופניים, ריצה וצעדה המתאימות לכל המשפחה, כשהדגש הוא על ספורט כמאחד בין אוכלוסיות שונות.

מפעל של חינוך וספורט | צילומים: רוני יואל ואסף גם הכהן

מפעל של חינוך וספורט | צילומים: רוני יואל ואסף גם הכהן

דוד פלמח, ממארגני האירוע: "כל אחד יכול למצוא את עצמו באירוע הזה. גם מסלולים אתגריים וגם לחובבים. בלי צ'יפים, בלי תחרות. האקט הוא ספורטיבי חינוכי ולא בשביל לתת בראש. ישנו שילוב בין אוכלוסיות שונות. לצד הרוכבים המאומנים יהיו טיולים של משפחות בנופי ניצנה ומקומות כיפיים במסלולים הקצרים, כמו למשל בצעדה ל-7 ק"מ. גם לבני או בנות זוג שלא ישתתפו בפעילות הספורטיבית, יהיה מה לעשות בזמן שבני הזוג ירכבו או ירוצו. להם ולילדים יש למשל, פארק סולרי, פינת מיחזור, בריכה מחוממת, דוכני אוכל ועוד".

קיר טיפוס, טרמפולינה ענקית, סדנת יוגה, סיור במרכז האקולוגי של ניצנה, אלה הם המרכיבים של האטרקציות הנוספות, אבל למי שבכל זאת רוצה לדבוק בקטע הספורטיבי, יש מגוון מסלולים המותאמים לכמה רמות. ברכיבת כביש יש מסלול לאורך 90 ק"מ ומסלול של 45 ק"מ. לרוכבי השטח מצפים מסלולים ל-40 ק"מ ול-20 ק"מ, ויש גם מסלול רכיבה משפחתי, סובב ניצנה, לאורך 10 ק"מ. הרצים יוכלו לבחור בין ריצת חצי מרתון, 21 ק"מ, לבין ריצת 10 ק"מ.

פעילות לכל גיל

פעילות לכל גיל

הפעילות הספורטיבית באירוע זה נועדה לטפח את החינוך ואת העזרה לאוכלוסיות מוחלשות. לכן, בין הרצים והרוכבים תמצאו אנשי הייטק, מחנכים, תלמידי מכינה קדם צבאית, נוער מחו"ל, נוער בסיכון מהארץ, נוער בתכנית מנהיגות של בדואים, עולים חדשים, חיילים ועוד. ה"ביחד" החברתי, מצד אחד, נותן תוכן ספורטיבי בנופים מיוחדים, ובאותה העת מסייעת הפעילות בחינוך ותמיכה בנוער.

עוד כתבות בנושא
להרשמה למרוץ הלפיד 2014
מרוץ הלפיד-הרוח הישראלית
מרוץ הלפיד בניצנה הרוח הישראלית

"הנופים שיראו הרצים, הצועדים והרוכבים הם נופי בראשית של פתחת ניצנה", אומר פלמח, "מדובר בדיונות חול יפהפיות, שדות חקלאות ירוקים, שקשה להאמין כי יש כאלה בסוף העולם שמאלה, לצד חממות שמגדלות את העגבניות הכי טובות בעולם. לצד אלה יש אתרי ארכיאולוגיה מהתקופה הנבטית-ביזנטית, חקלאות קדומה, פסל השלום – הפסל הסביבתי הארוך של דני קרוון, מערת ניצנה, חמוקי ניצנה ועוד".

טל ברודי, פעיל "הרוח הישראלית"

טל ברודי, פעיל "הרוח הישראלית"

השותפים העיקריים ל"הרוח הישראלית" בארגון המרוץ הם המועצה האזורית רמת הנגב וניצנה, בהשתתפות ובחסות חברות היי טק מהארץ, שגם מעודדות את עובדיהן ליטול חלק פעיל באירוע. המרוץ הוא לזכר דביר מור ז"ל, שהיה מדריך מצטיין בניצנה ונפטר בזמן השירות הצבאי כשהיה בטירונות של יחידת עלית. כל הכנסות המרוץ הן תרומה לאוכלוסיות מוחלשות ולילדים ובני נוער במצבי סיכון.

להרשמה למרוץ הלפיד




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג