מרוץ הלילה של נייקי בתל אביב: 20,000 רצים ואליסון פליקס אחת ויחידה

20,000 רצים נרשמו למרוץ הלילה של נייקי בתל- אביב. כשליש מהרצים ישתתפו לראשונה במרוץ. אורחת הכבוד במרוץ: זוכת שלוש מדליות זהב בלונדון: אליסון פליקס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

20,000 רצים נרשמו למרוץ הלילה של נייקי בתל- אביב. כשליש מהרצים ישתתפו לראשונה במרוץ. אורחת הכבוד במרוץ: זוכת שלוש מדליות זהב בלונדון: אליסון פליקס

מאת:מערכת שוונג


הידיעה על הגעתה של פליקס למרוץ הלילה של נייקי בתל אביב- כאן

20,000 רצים ירוצו במרוץ הלילה של נייקי בתל- אביב המופק ע"י חברת נייקי, עיירת תל- אביב- יפו ובשיתוף חברת שוונג. זהו המרוץ הגדול ביותר שהתקיים עד כה בישראל, עם 20,000 רצות ורצים שירוצו למרחק של 10 ק"מ בליל ה- 30 באוקטובר.

המרוץ השנה עומד בסימן של מימוש מטרת ריצה אישית: SET YOUR GOAL AND BEAT IT. במסגרת הקמפיין הושקה השבוע אפליקציית פייסבוק ייחודית CHEER ME ON  המאפשרת לשלוח לרצים מסרים ותמונות ייחודיות של עידוד, במטרה לדחוף אותם לעמוד במטרות שלהם במרוץ.

מנייקי נמסר כי: עבור שליש מהרצים (33%) זהו המרוץ הראשון בו השתתפו אי פעם, וכי 30% מהנרשמים הן נשים – המספר הגבוה ביותר של נשים באירוע ריצה בישראל.

לכבוד המרוץ, תגיע לישראל כאורחת הכבוד, אליסון פליקס , אחת האתלטיות המצליחות ביותר בעולם. אליסון, ייצגה את נבחרת האתלטיקה של ארה"ב  בלונדון הקיץ,  שם הגיעה להישגים הטובים ביותר שלה עד כה וזכתה בשלוש מדליות זהב, האחת בריצת 200 מטרים, ושתיים נוספות בריצת שליחים 4 כפול  100ו-4 כפול x 400 מטרים.

"אני נרגשת מאוד מהביקור בישראל לרגל מרוץ הלילה של נייקי ומקווה שאוכל להשפיע על הרצים בתל-אביב לתת את כל מה שיש להם ויותר מזה, בדיוק כמו שעשיתי הקיץ בלונדון", אמרה אליסון.

23.10.2012


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג