"מרוץ הלילה של חדרה הוא אירוע בוטיק על חוף הים"

עם שני מסלולים ייחודיים, אווירה של שקט וים והפנינג חגיגי בסיום, מרוץ הלילה של חדרה שיוזנק זו השנה השלישית מתחיל להיראות כאירוע הבוטיק הבא של קהילת הרצים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ הלילה של חדרה | צילום: צלמי שוונג

להרשמה למרוץ הלילה של חדרה

אם אתם רוצים להיות בין המאות הבודדות של הרצים והרצות שייקחו חלק באירוע בוטיק על חוף הים, כדאי שתירשמו במהרה למרוץ הלילה של חדרה שיוזנק ב-17 בנובמבר. עיריית חדרה, באמצעות מחלקת הספורט באגף אתו"ס ובשיתוף רוטרי חדרה וחברת שוונג אירועי ספורט, תזניק בעוד שבועיים בדיוק את המרוץ שייצא לדרך זו השנה השלישית.

"הרעיון למרוץ הוא תוצאה של חשיבה משותפת של מחלקת הספורט בעירייה עם שוונג", הסביר ניב רבי, מנהל מחלקת הספורט של עיריית חדרה באגף אתו"ס, "והמטרה היא לייצר מסורת ארוכת שנים של מרוץ בוטיק אליו נרשמים בין 500 ל-600 איש בלבד, ולא אלפים".

למה לעצור את ההרשמה במספר מועט יחסית של רצים?
"האזור שבו המרוץ מתקיים לא מאפשר קליטה של יותר מ-500 רצים. מדובר באזור יפה, פארק נחל חדרה, על חוף הים ועל רקע הארובות של חברת החשמל. לא כולם ירצו לרוץ חצי מסלול על חוף הים, לכן הוא שמור רק לרצים ייחודיים".

עם תום המרוץ יתקיים הפנינג שיכלול בירות, מוזיקה וחלוקת גביעים ומדליות | צילום: צלמי שוונג

למי שמעוניין להירשם למרוץ כדאי לדעת כי המרוץ יוזנק עם שני מקצים: האחד באורך של 4 ק"מ והשני באורך של 8 ק"מ. הוא ישלב ריצה לאורך החוף והכביש, עם הבטחה מצד המארגנים שהפעם תוואי השטח יהיה נוח יותר. "מסלול ה-4 ק"מ יוזנק על חוף הים ויסתיים בכביש, ואילו מסלול ה-8 ק"מ יתחיל בחוף הים וחצי ממנו יהיה על כביש", פירט רבי, "בשנים עברו המסלול של ה-8 ק"מ נכנס לדיונות בסביבה וזה הרתיע מעט את הרצים. היתה כאן רמת קושי גבוהה יותר, סיכון לפציעות, לכן השנה הארכנו את המסלול והקילומטר שהיה אמור להיות במקור בדיונות ימשיך לכיוון כפר הים, מלון רמדה, מה שמייצר לנו קצת יותר עלויות ולוגיסטיקה".

אתם לא חוששים שמסלול של 8 ק"מ ירתיע מעט רצים שרגילים לרוץ לפחות מרחק של 10 ק"מ?
"לא היה לנו מסלול ארוך מספיק למרחק של 10 ק"מ. כמעט 2.5 ק"מ מהזינוק הם בריצה על חוף הים ולא יכולנו לייצר מסלול שמתחיל ככה למרחק כזה כי זה מאתגר יותר. לכן בחרנו ב-8 ק"מ".

המרוץ מיועד לכל רץ ורצה מגיל 15 כשתושבי חדרה זכאים להנחה מיוחדת וכך גם קבוצות ריצה שיגיעו להתחרות. השאיפה מצד המארגנים היא לעצור את ההרשמה סביב כמות ה-500 רצים ורצות וכך להבטיח שמירה על הטבע וגם על המתחרים אז מהרו להירשם.

עוד דבר שיבטיח שמירה על הרצים היא הבקשה מהם להגיע עם פנס ראש אותו ישימו לכל אורך התחרות. "המסלול יהיה מואר כל 200 מטרים, אבל ההמלצה היא להצטייד בכל זאת בפנס", הבהיר רבי, "זה לא יהיה תנאי ליציאה לתחרות, אבל כן נשמח שכל אחד יגיע עם אחד כזה על הראש".

המרוץ יתקיים בפארק נחל חדרה על חוף הים | צילום: צלמי שוונג

עם תום המרוץ יתקיים הפנינג שיכלול בירות, מוזיקה וחלוקת גביעים ומדליות וגם פרס כספי למקומות הראשונים. רבי עצמו לא ירוץ הפעם בגלל הצורך להיות בשליטה על הנעשה בשטח בזמן האירוע, אבל הוא הבטיח שרצים ורצות רבים תושבי העיר יגיעו לחוויה.

"מדובר במרוץ צעיר בעיר שרוקם עוד וגידים ומפתח מסורת", סיכם רבי, "האולם החדש שלנו ובו 2,500 מושבים אירח לאחרונה את גמר גביע ווינר בכדורסל. ביום שישי הקרוב נקיים משחה גדול בחוף הים (לחצו להרשמה) שלנו ואף נארח את גמר ליגת העל לבתי ספר תיכונים של התאחדות בתי הספר. חדרה מתחילה להיות עיר של ספורט".

להרשמה למרוץ הלילה של חדרה קישור: https://hadera-nightrun.shvoong.co.il/



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג