מנצחי עין גדי ניצחו בחצי מרתון בפארק הירקון

ששה ימים לאחר שניצחו בעין גדי הוכיחו, מארו טפרי ואור כרמלי, כי הם במומנטום עם ניצחון במקצה חצי מרתון שנערך בפארק הירקון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ששה ימים לאחר שניצחו בעין גדי הוכיחו, מארו טפרי ואור כרמלי, כי הם במומנטום עם ניצחון במקצה חצי מרתון שנערך בפארק הירקון

מאת:מערכת שוונג


מארו טפרי חצה את קו הסיום ללא שנרשם לו זמן רשמי (וגם עד לרגע כתיבת שורות אלו לא רשום לו זמן סיום). הבטוח הוא כי טפרי רץ מהר מ- 1:09:41 שעה אשר הביא את גוטה אגזה למקום השני. במקום השלישי סיים זבדיה וודג' הוותיק שהיה על קו הסיום עם 1:11:17 שעה.

אור כרמלי קבע זמן של 1:25:08 שעה שהביאה אל קו הסיום ראשונה. אחת מספורטאיות השבוע של שוונג – לוריס מנדלוביץ הייתה על קו הסיום בזמן של כ- 1:26 שעה. גם לה לא רשום זמן רשמי). במקום השלישי סיימה ריקי סלם אשר קבעה 1:26:30 שעה.

במקצה 10 ק"מ, אשר נערך במקביל, הוטעו או טעו שלושה מהמובילים אשר הסתובבו בנקודה הלא נכונה ובשל כך נפסלו. איתי גלזר היה ראשון לחצות את קו הסיום והוכתר כמנצח (גם לו אין זמן רשמי). במקום השני היה שלומי ליאון עם 34:25 דקות ושלישי יובל אסיף גם הוא ללא זמן רשמי. בין הנשים ניצחה ניצחה הלן וולפסון עם זמן של 40:03 דקות. גליה קרוייטנר קבעה 42:30 דקות שהביאו אותה למקום השני. עוד  ספורטאית השבוע של שוונג – אלה פינוס סיימה במקום השלישי עם 43:14 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג