מחר זה קורה: אקשן פלאנט, המרוץ האתגרי הענק של חיפה בפעם ה-4

אומץ, שיתוף פעולה, כושר ניווט והרבה חוש הומור נדרשים מהמשתתפים כדי להגיע לנקודת הסיום ראשונים, לאחר 12 משימות סודיות על המסלול, ולזכות בהקרנה פרטית להם ולשלושים חברים במתחם הVIP של קולנוע yes plant בחיפה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אומץ, שיתוף פעולה, כושר ניווט והרבה חוש הומור נדרשים מהמשתתפים כדי להגיע לנקודת הסיום ראשונים, לאחר 12 משימות סודיות על המסלול, ולזכות בהקרנה פרטית להם ולשלושים חברים במתחם הVIP של קולנוע yes plant בחיפה

מאת:מערכת שוונג



כתבות אקשן פלאנט – כאן


אקשן פלאנט 2011


העיר חיפה עומדת להיצבע בכתום בפעם הרביעית כאשר בחול המועד סוכות יתקיים מרוץ הצוותים האורבאני: אקשן פלנט.

אצנים, ספורטאים, משפחות עם ילדים, בני זוג, חברים, חברות, אוהבי אתגרים בכל גיל ומכל רחבי הארץ עומדים לקחת חלק בחוויה אתגרית יוצאת דופן אשר תשלב יחד אתגר, הרפתקאות והרבה הומור.


עמדות חלוקת ערכות המשתתפים באקשן פלאנט 2011


בשבע וחצי בבוקר יתייצבו מאות צוותים בנקודת ההתחלה ויקבלו את חולצות המרוץ ומעטפה סגורה שם ממתינים להם כתב חידה סודי ובו מסתתרות 12 המשימות ומפה של העיר חיפה.

בתשע בבוקר יוזנק המרוץ על ידי ראש העיר חיפה, יונה יהב והכתום יתחיל לשטוף את העיר.


זינוק באקשן פלאנט 2011


אבל רגע, כאן מתחיל האתגר, כל צוות יקבע לעצמו אסטרטגיה, האם הוא יפתור כבר בהתחלה את כל 12 החידות ולפי הפתרונות ינווט לעצמו את המסלול? או שפשוט ירוץ החוצה ויפתור את החידה הראשונה תוך כדי תנועה ?!
כל החלטה יכולה להיות גורלית…


משתתפת באקשן פלאנט 2011-  במשימת מעבר חבל


המשתתפים יכולים להיעזר בכל אחד, עוברי אורח, חבר טלפוני, אינטרנט וכל פתרון חידה יוביל את הצוותים למשימה בנקודה אחרת בעיר חיפה אליה הם נדרשים להגיע בריצה,  בתחבורה ציבורית או בכרמלית אשר באותו יום יפעלו ללא עלות למשתתפי המירוץ.
אחרי 5 שעות, יגיעו הצוותים לגן האם בעיר למשימה האחרונה ולהפנינג עם מוסיקה טובה, והרבה פרסים שימתינו למתמודדים שיגיעו ראשונים, אבל לא רק להם.

מה יהיה שם ?
כל פרטי המשימות וכתבי החידה נשמרים בסודיות עד לרגע שבו יוזנק המירוץ. אבל למתמודדים מצפה חוויה אותה לא ישכחו כל החיים.

בשנה שעברה המתינו למתמודדים משימות מפתיעות, אתגריות, מרגשות ומצחיקות. הם נדרשו לעלות על מתקן טיפוס מטורף שהוצב באחת הכיכרות בעיר, להגיע לשוק בחיפה ולהצטלם מתנשקים עם דג ענק, להיכנס למכון קוסמטיקה ולעשות שעווה, כואב, לעשות אומגה הפוכה, לצעוד על חבלים המתוחים בגובה רב בקניון בעיר, להיכנס לחדר פחד ולהוציא כדור מכלוב מלא נחשים, לקפוץ לבריכת פופקורן ולמצוא מעטפה, לגלוש על סאב בחוף הים והכל תוך כדי מירוץ.
המרוץ פתוח לכולם, יותר מזה, 60 אחוז ממשתתפי המרוץ כלל לא חיפאים, המשתתפים מגיעים מאילת, תל אביב וכל ישוב או מושב ברחבי הארץ. המשותף לכולם האהבה לאתגרים והרפתקאות. הפרסים הם רק בונוס.



בשנה שעברה לקחו חלק במרוץ צוות של נשים שבחרו לחגוג את החלפת הקידומת שלהן, 50,  יחד במרוץ , צוות אחר היה מורכב מ 3 דורות, מסבא, אבא ובן שהיו ממש קרובים לנצח, אחד מפצועי המרמרה השתלשל בעזרת חבלים באחת המשימות הפעם בהנאה ועם חיוך והגיע בין 10 הראשונים, וזוג צעיר שתוך כדי טיפוס נשלפה טבעת, שכמעט נפלה, ונשאלה השאלה שחיברה בין בני הזוג לנצח.

זאת השנה הרביעית שהאקשן פלנט מתקיים בחיפה, המרוץ אולי מזכיר לכם קצת פורמטים טלביזיוניים מוכרים, אבל כאן מדובר בחוויה ייחודית שמותאמת לכל גיל ומשלבת בתוכה תחרות לא שגרתית, חוויה רב גילאית ומשפחתיות.
המשתתפים של השנים שעברו חוזרים שוב ומביאים חברים.

המרוץ מופק על ידי חברת גולדפיש הפקות, בשיתוף רדיו חיפה אשר ילווה את המרוץ ביום שידורים מיוחד וכמובן עיריית חיפה.

בחסות קבוצת בזן, קולנוע yes plant ועוד עשרות גופים מובילים בתחומם כמו בנק יהב, גרנד קניון, סוזוקי, חלי ממן, אגד, ועוד.

חשוב לדעת ההרשמה למרוץ נסגרת בקרוב, נשארו רק מקומות בודדים אז היכנסו לאתר המרוץ http://actionplanet.co.il/haifa/   והירשמו, אתם באמת לא רוצים לפספס החוויה המטורפת הזאת.

כל הפרטים על המרוץ גם כאן

30.9.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג