מחפשים היסטוריה: שלושה ישראלים יזנקו למרוץ הקשה ביותר בעולם

שליו ברוש, עידן פרץ ונינה רבר-שפירא יחפשו להיות הישראלים הראשונים שמסיימים את מרוץ בדווטר, האולטרה מרתון הקשוח של 217 ק"מ מ"עמק המוות", המקום הנמוך ביותר בארה"ב, ועד הר ויטני הגבוה. צפו במסר של שליו ברוש מנקודת הזינוק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הישראלים בתמונה הקבוצתית בבדווטר | צילום: גל רוזנפלד

מרוץ באדווטר, מרוץ האולטרה-מרתון שנחשב לאחד הקשים ביותר בעולם, אם לא הקשה שבהם, ייצא לדרך מחר (רביעי) בהשתתפות שני רצים ישראלים שליו ברוש ועידן פרץ ורצה ישראלית אחת: נינה רבר שפירא. שלושתם מהאולטראיסטים המנוסים בארץ ולשלושתם מטרה אחת – להיות הישראלי הראשון שמסיים את המרוץ הקשוח.

המרוץ מוזנק בנקודה הנמוכה ביותר בארה"ב, "עמק המוות" בקליפורניה, ומשם הרצים יוצאים למסע של כ-217 ק"מ, עד להר וויטני, הנקודה הגבוהה ביותר בארה"ב המיושבת. בסך הכל מדובר בטיפוס של 4,450 מטר, בנוסף לירידות של 1,828 מטר, כשחלק מהמסע הוא במזג אוויר לוהט של קרוב ל-50 מעלות צלסיוס.

צפו במסר של שליו ברוש לגולשי שוונג לקראת המרוץ:

לפני כמה שבועות התארח שליו ברוש בפודקאסט של שוונג וסיפר על ההכנות המיוחדות שיש לעשות לקראת המרוץ, ההשוואה בין מרוץ זה לספרטתלון האימתני, אותו הוא מתכוון לעשות שוב השנה, התמיכה המשפחתית ושל הצוות המלווה, הכניסה לעולם האולטרה-מרתון ועוד. מוזמנים להאזין לפודקאסט:

ניתן לעקוב אחר ההתקדמות של הרצים לייב באתר הרשמי של בדווטר, וגם כאן בשוונג נעקוב אחריהם ונעודד אותם מרחוק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג