מזג האוויר, החסימות והזיכרון: כל מה שצריך לדעת לקראת מרוץ סביון 2024

רגע לפני שיוצאים לדרך, קבלו את כל הפרטים לקראת המרוץ, כשלפי התחזית מזג האוויר צפוי להיות אידיאלי לרצים. כל הנחיות ההגעה, החניונים ולוחות הזמנים, וגם: היעד הבא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ סביון | צילום: מועצה מקומית סביון

מרוץ סביון ה-14 ייערך מחר (שישי) בהשתתפות כ-2,000 רצות ורצים שיוזנקו למקצים השונים. כבר מוקדם יותר השבוע הוכרז המרוץ כ-SOLD OUT, כך שלא תהיה הרשמה במקום. רגע לפני, עושים סדר בכל מה שחשוב לדעת לקראת המרוץ.

איפה ומתי?
הזינוק והסיום ממתחם החנייה ברחוב גן השקמים. ניתן לחנות ליד הקניון החדש, המועצה או סמוך לבית הכנסת במרכז מסחרי. כמו כן, ישנו חניון כורכר בפינת הרחובות הזית ונורית. שימו לב! הכבישים בכל רחבי המועצה ייסגרו כבר מהשעה 6:20! מומלץ להקדים הגעתכם, או לחילופין לחנות מחוץ למועצה וללכת כ-1.5 ק"מ אל מתחם הזינוק. למפות המסלולים המלאים לחצו כאן.

שעות הזינוקים
ההתכנסות וחלוקת הערכות תחל מהשעה 6:00
זינוק מקצה 5 ק"מ – 7:30
זינוק מקצה 10 ק"מ – 7:55
זינוק מקצה 2 ק"מ – 9:10
זינוק מקצה אפרוחים 400 מטר – 9:25
זינוק מקצה 100 מטר קטנטנים – 9:30
טקס סיום – 9:45 (במגרש הדשא הסינטטי)

מרוץ סביון | צילום: המועצה המקומית סביון

מזג האוויר
אחרי כמה ימים חמים במיוחד, אנחנו חווים כעת ירידה בטמפרטורות שתהפוך את תנאי המרוץ לאידיאליים עבור הרצים. בשעות הזינוקים התחרותיים ל -5 ול-10 ק"מ (7:30-7:55) מזג האוויר צפוי להיות בהיר עם טמפרטורות שינועו בין 13 ל-15 מעלות צלסיוס. בזינוק למקצה של 2 ק"מ הטמפרטורות יגיעו ל-18 מעלות צלסיוס. ישנו סיכוי לטפטוף בשלבים המאוחרים של הריצה, אך לא משהו שאמור להקשות על הרצים.

רצים וזוכרים
המרוץ מוקדש לזכרו של עומר (ניניו) חי ז"ל, לוחם מגלן בן הישוב שנפל בחאן יונס בזמן פעילות מבצעית לאיתור מנהרות במבצע "צוק איתן". משפחתו של עומר מספרת כי הריצה היוותה עבורו אתגר ושמחה כאחד. כבר בילדותו השתתף בתחרויות ריצה מטעם בית הספר ובהמשך ייצג את היחידה בתחרויות צה"ל. בזמן שירותו, בבסיס או בסופי השבוע הקצרים בבית, אהב לצאת לריצה ונהג לצרף אליו את חבריו. ולכן מתוך האהבה, הגעגוע הכאב והזיכרון, הונצח עומר במרוץ סביון (החל ממרוץ סביון ה-7). אביו של עומר, אילן חי יזניק את המקצה הראשון במרוץ.

עומר (ניניו) חי ז"ל | צילום: פרטי

היעד הבא
לא הספקתם להירשם? מגיעים וכבר מחפשים את המרוץ הבא שלכם? ההרשמה למרוץ חדרה נפתחה, עם מסלול מהיר במיוחד ותנאים מעולים לרצות ולרצות. לחצו כאן לפרטים נוספים ולהרשמה.

יש לכם עוד שאלות על מרוץ סביון? כנסו לאתר המרוץ לכל הפרטים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עידן פרץ הגיב:

    מה יהיה עם החובבנות?!
    9 ק"מ במקום 10?!?! ועוד קוראים לזה המקצה "הארוך" בסיום…
    אתם מזלזלים ברצים ועובדים בשיטת הסמוך ויהיה בסדר הידועה לשמצה.
    שוונג בארגון ושוונג בכסף, אז מה אם כמה רצים יצאו מאוכזבים?…

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג