מהמסלול וההפנינג עד להנצחה: כל מה שצריך לדעת על מרוץ לוד

ב-27 באוקטובר יוזנק בפעם השמינית מרוץ לוד, וזה הזמן לבדוק מה מצפה לרצות ולרצים: המסלולים המהירים, הפרסים למנצחים (כולל פרסים כספיים), והנצחת הנופלים על ידי חיילי צה"ל שכבר הפכה למסורת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לא מאוחר להתחיל לרוץ | צילום: צלמי שוונג תג

ביום שישי, 27 באוקטובר, ייערך בפעם השמינית מרוץ לוד, המזמן מסלולים איכותיים, הפנינג חגיגי לכל המשפחה וגם מיזם הנצחה חשוב. המרוץ נערך בהובלת אגף הספורט בעיריית לוד ובהפקת שוונג. בשבוע הבא תיסגר ההרשמה המוקדמת והמחירים יעלו, ורגע לפני ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לקראת המרוץ.

איפה ומתי?
הכינוס ביום המרוץ לכל המקצים יהיה בשדרות ירושלים בלוד, שם יחכה לרצות ולרצים גם הפנינג חגיגי. כלל הזינוקים יתבצעו משדרות ירושלים לכיוון צפון. לנוחותכם תתבצע חלוקת ערכות מוקדמת למעוניינים יום לפני המרוץ באצטדיון העירוני בעיר (מ-16:00 עד 19:00) ולאלו שלא יספיקו, החלוקה תתבצע ביום המרוץ מהשעה 7:00 בבוקר.

המקצים
במרוץ לוד חמישה מסלולים שונים, כאשר המסלולים מדודים עם תו תקן של איגוד האתלטיקה. המסלול התחרותי הארוך ביותר והמבוקש ביותר הוא ל-10 ק"מ, והוא נחשב כמהיר עם מיעוט עליות ופניות. כמו כן ייערכו מקצים תחרותיים ל-5 ק"מ ול-2 ק"מ. המקצה ל-2 ק"מ יוכל להיות גם עממי למי שיבחר בכך, ובנוסף יהיו שני מקצים עממיים קצרים יותר – 1.2 ק"מ ומקצה "אפרוחים" לילדים למרחק של 300 מטר. לפירוט מפות המסלולים לחצו כאן.

מרוץ לוד | צילום: צלמי שוונג תג

עמדות שתייה
לנוחותכם ימוקמו שלוש עמדות מים במהלך המקצים – ב-2.5 ק"מ, ב-5 ק"מ וב-7.5 ק"מ, כאשר גם בקו הסיום יחכו לכם כמובן מים לרוב. בכל מקרה, חשוב ומומלץ להגיע לריצה רוויים לאחר ששתיתם כמה כוסות מים מבוקר המרוץ ועד לזינוק.

פרסים
במקצה הארוך ל-10 ק"מ יוענקו פרסים כספיים לשלושת הראשונים ושלוש הראשונות – 1,500 ש"ח למנצח ולמנצחת במקצה, 750 ש"ח למקום השני ו-500 ש"ח למקום השלישי. במקצה 10 יוענקו גביעים בכל הקטגוריות הגיל השונות, במקצה 5 ק"מ ו-2 ק"מ (תחרותי) יוענקו גביעים לזוכים בקטגוריה הכללית / בקטגוריה תושב לוד המהיר ביותר, ומדליות זוכה לזוכים בקטגוריות גיל. כמו כן, מדליות השתתפות יחולקו לכל המשתתפים במרוץ. לפירוט קטגוריות הגיל לחצו כאן.

הנצחה
קצינים ולוחמים של חטיבת הנח"ל יגיעו גם השנה למרוץ לוד ויקחו חלק במיזם הנצחה מרגש, שבמסגרתו הם יישאו על גופם במהלך הריצה מספרי חזה עם שמות הנופלים של החטיבה, וכך יאפשרו להעניק להם חיים חדשים ולו לפרק זמן קצר.

לפרטים מלאים ולהרשמה למרוץ לחצו כאן

מרוץ לוד | צילום: צלמי שוונג

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג